Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-15, 19:32   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-12-16 01:05 Parlay - Minus & plus hcp (NBA)


2017-12-16 01:05NBAParlay vs Minus & plus hcp 2 FT 8 1.990
Bet365
Spel Nr1:

Wizards -5 @ 1.40
Heat +10 @ 1.39

Totalt odds: 1.99 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Wizards och Clippers möttes för mindre än en vecka sedan i Los Angeles i en match som Clippers vann med 113-112 men väldigt mycket har hänt på dom 6 dagarna sedan dess.

Wizards har fått tillbaka sin bästa spelare John Wall som givetvis kommer lyfta laget rejält, framförallt eftersom hans ersättare Tim Frazier inte alls hållit en bra nivå under dom 9 matcherna som Wall missat.

För Clippers så fortsätter skadehelvetet. Sedan tidigare är ju både Griffin och Beverley långtidsskadade. På slutet hade man fått tillbaka lite spelare vilket gjort att man spelat bättre men idag ser det mörkt ut igen då man även kommer sakna Gallinari, Teodosic, Rivers. Så man saknar helt enkelt 5 startspelare idag vilket är ett enormt avbräck.

I matchen förra helgen så gjorde Rivers och Gallinari 41 poäng ihop, resterande 3 starters gjorde 13 poäng tillsammans.

För Clippers del så ligger enormt ansvar på Lou Williams att göra poäng vilket han också kan men han lär nästan närma sig 50 poäng om man ska ha en chans här vilket är för mycket att kräva av en spelare som nästan hela karriären kommit in från bänken och inte varit starter. På Williams 808 matcher i sin karriär har han endast startat 95 så han är inte van att bära ett lag mot startspelare som han tvingas göra här.

Clippers saknar enormt många kvalitetsspelare samtidigt som Wizards fått tillbaka sin bästa spelare. Hemmaplan är också en stor fördel så jag tror Wizards har mycket goda chanser att få revansch här och spelar man bara på normal kapacitet så vinner man denna matchen med minst 10 poäng!


------------------------------------------------------------

Även Heat och Hornets möttes ganska nyligen i början av december i en match som Heat vann med 105-100 och jag tror att Heat har goda vinstchanser igen.

Hornets har inte alls fått till det denna säsongen då man är 11-18 så här långt och på sina senaste 10 matcher har man endast 2 vinster. Kemba Walker drar ett stort lass för laget men tyvärr så har han svårt att göra det tillräckligt bra för att ordna vinster mer regelbundet.

Heat är 13-14 denna säsongen och har spelat ganska bra trots att man haft en hel del skadeproblem. Heats styrka är att man har många som bidrar i laget vilket också gör att man inte är lika sårbara när någon spelare har en sämre match. I sina senaste 2 matcher har man haft 7 spelare som gjort minst 10 poäng så redan där har man ju en riktigt bra grund att stå på offensivt. Formen är helt ok med 6-5 på sina senaste 11 matcher.

Heat har 4 raka vinster mot Hornets om man räknar med försäsongsmatchen inför denna säsongen och jag har svårt att lita på Hornets som favorit.

På det stora hela en jämn match eftersom Hornets har hemmaplan men Heat håller högre kvalitet enligt mig.

Det känns som Heat lika gärna kan vinna denna matchen och därför tycker jag att linan på +10 känns som ett riktigt bra spelval här då det enligt mig är liten chans att Hornets tar en storseger mot solida Heat!

BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td