Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-19, 11:15   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-19 22:15 Cloud9 - G2 (Counter Strike)


2018-01-19 22:15Counter StrikeCloud9 vs G2 -3.5 FT 6 2.690

Spel Nr4:

Cloud9 -3.5 rundor vs. G2 @ 2.69 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort Motivering:

Nästa "favorit" i fara är i mina ögon G2 även om detta är en enligt oddsen väldigt jämn match så är trots allt G2 liten favorit enligt oddsen.

Båda dessa lagen fick spela kvalet förra helgen och imponerade genom att vara dom 2 lagen som gick 3-0 genom kvalet.

G2 hade vissa problem i 2 av sina matcher vilket gör att den ojämnheten som förföljer laget visade sig tydligt.

Cloud9 körde över samtliga 3 motståndare och imponerade stort på mig.

Lagens H2H ger fördel till Cloud9 som har 7 vinster på 12 matcher.

Cloud9 har också hemmaplan här då majorn spelas i Boston och samtliga 5 Cloud9 spelare är från USA.

Ser man till lagen så tycker jag också det är fördel Cloud9 då jag anser att deras lag är jämnare.

Cloud9s "sämsta" spelare Tarik och RUSH är enligt mig klart bättre än G2's sämsta spelare NBK-, apEX och bodyy. Dock är väl G2's stjärnduo shox och kennyS normalt aningen vassare än Cloud9's "stjärnor".

Ojämnheten är alltid ett dilemma i CS:GO vilket gör att jag tycker Cloud9s jämnare lag är en stor fördel då samtliga 5 spelare kan bära laget en bra dag.

G2 är mer beroende av att shox och kennyS levererar och har dom en dålig dag så är chansen minimal att resterande spelare i laget kan steppa upp och bära laget.

I min bok är det fördel Cloud9 här som imponerade stort i kvalet och får nu spela på hemmaplan vilket kommer sporra dom så normalt patriotiska amerikanarna ännu mer!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-19, 22:05   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Tyvärr inte speciellt nära för Cloud9 som fick en mardrömsstart som man aldrig hämtade sig från.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td