Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-21, 11:14   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-21 22:15 SK - FaZe (Counter Strike)


2018-01-21 22:15Counter StrikeSK vs FaZe -3.5 FT 6 2.870

Spel Nr2:

SK -3.5 rundor vs. FaZe @ 2.87 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Jag gillar verkligen dessa höga köpta oddsen på underdogen i matcher som är väldigt jämna och lika gärna kan vikta över till vårat spels fördel och då är ju närmare 3 gånger pengarna riktigt fint och spelet har ungefär 50% chans att sitta.


Här i tredje omgången får vi en riktigt toppmatch att njuta av när världsettan SK ska möta världstvåan FaZe och jag blir mycket förvånad när jag ser att det är FaZe som är favorit, det måste nog vara första gången det är så.

H2H är 13-6 i SK's fördel och senaste 12 matcherna är det 9-3 till SK. Senast lagen möttes var i Pro League finalen där SK vann med 3-1.

Båda lagen är 2-0 hittills där SK haft betydligt tuffare motstånd i form av Space Soliders och mousesports medans FaZe har mött fnatic och Vega Squadron. Således så har SK's matcher varit jämnare men det beror ju till stor del på skillnaden på motståndet.

SK har under 2017 spelat med samma 4 spelare men man har bytt ut felps och boltz. Först var det felps, sen kom boltz in och nu måste felps spela igen.

Jag antar att denna förändringen samt skillnaden på resultat i första 2 matcherna gör att bolagen ger FaZe fördelen i matchupen men enligt mig är det felaktigt.

SK är förmodligen lite bättre med boltz men felps kan absolut hålla på denna nivån vilket han visat tidigare. Skillnaden på resultat i inledande 2 matcherna beror till stor del på motståndet som lagen har haft och den kan nog snarare varit nyttigt för SK att mött bra lag då man har tvingats leverera på en hög nivå direkt medans FaZe har kunnat leka sig fram hit nästan.

SK har övertag H2H och ett stort övertag mentalt i denna matchupen. Matchen är på det stora hela väldigt jämn men jag anser att det snarare är svag fördel SK i matchupen vilket gör att dessa oddsen känns riktigt bra.

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td