Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-21, 12:16   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-22 00:40 Philadelphia Eagles - Minnesota Vikings (NFL)


2018-01-22 00:40NFLPhiladelphia Eagles vs Minnesota Vikings -3 FT 6 2.080

Spel Nr5:

Vikings -3 pts vs. Eagles @ 2.08 (coolbet) ... Insats: 6 Units


Motivering:


Ni som inte sett "Minneapolis Miracle" ännu kan kolla in det här: https://www.youtube.com/watch?v=EJIA3hQO2Rc

Vikings vinner alltså den tuffa matchen mot Saints på matchens absolut sista spel och lyckan som uppstod på arenan går rätt in i hjärtat på en sport nörd som mig. Jag håller inte på Vikings men man blir ändå berörd när ett lag med trogna fans som haft det motigt länge äntligen får uppleva denna lyckan. När man ser sådant så förstår man verkligen hur sport kan beröra människor på enorma nivåer.

Nåväl, över till reken och Vikings lever såklart på en enorm glädje efter avslutningen i förra matchen och man kunde inte drömt om en enklare Championship game när man nu ska möta Eagles som saknar sin viktigaste spelare i sin QB Carson Wentz som är borta för året.

Eagles får istället förlita sig på sitt försvar som är urstarkt men problemet för dom är att Vikings försvar är ännu bättre.

Båda dessa lagen gick 13-3 under grundserien men som sagt så är ju den stora skillnaden nu att Vikings har alla sina bästa spelare med medans Eagles tvingas spela med sin backup QB Nick Foles vilket man gjort senaste matcherna.

Eagles lyckades vinna en tajt första match i slutspelet mot Falcons med 15-10 vilket var imponerande då man var underdog där men Falcons har haft stora brister i sitt spel hela säsongen och har inte alls kommit upp till samma nivå som ifjol.

Vikings är nog laget som utvecklats mest denna säsongen då man inte bara har ligans bästa defensiv utan också en offensiv som spelar på en otroligt hög nivå. Man har bra springspel i Murray och McKinnon men man har också ruskigt bra receivers i Diggs, Thielen och tight enden Rudolph.

Detta kommer förmodligen bli en defensiv match men jag ger Vikings fördelar både på defensiven och offensiven i denna matchen. När man då också lever i ett enormt rus och stort självförtroende efter "Minneapolis Miracle" förra helgen så finns det goda chanser att man fortsätter leverera på en otrolig hög nivå.

Klar fördel Vikings på egentligen alla delar av spelet enligt mig och jag tycker helt klart det är värt ett spel till denna låga spreaden!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td