Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-22, 13:29   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-22 16:00 BIG - Space Soldiers (Counter Strike)


2018-01-22 16:00Counter StrikeBIG vs Space Soldiers 1 FT 4 3.400
Bet365
Spel Nr1:

BIG vinner vs. Space Soliders @ 3.40 (bet365) ... Insats: 4 Units


Motivering:


Dags att inleda sista dagen av gruppspelet i denna Majorn där vi ska plocka fram ytterligare 6 lag som går till slutspelet som avgörs inför publik i helgen.

Dessa 2 lagens matcher spelade vi på igår och båda gjorde oss besvikna.

BIG fick äntligen igång spelet igår och lyckades knipa sista halmstrået genom att vinna mot North med 16-12. Man gick ifrån Inferno som man kört sig blind på och spelade istället Cobblestone som verkligen gjorde skillnad. Kapacitet och kunnande finns även om det såg klent ut i början så kanske man nu vaknat sent omsider, jag tror det iaf.

Space Solider åkte på en tung start mot Gambit och lyckades aldrig hämta sig från den vilket gör att man nu sitter i en besvärlig sits och måste vinna för att inte åka ut.

Enligt mig är matchen betydligt jämnare än vad oddsen indikerar, Space Soliders ska aldrig vara så här stor favorit mot ett lag som är på ungefär samma nivå. Space Soliders kanske har aningen mer fire power i laget men BIG har betydligt mer taktiskt kunnande och bättre lagspel vilket gör att det jämnar ut sig.

BIG kan lika gärna vinna denna matchen nu när man släppt på handbromsen och oddset är på tok för högt enligt mig så det är värt en liten slant!

BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td