Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-22, 14:20   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-22 18:30 Cloud9 - Astralis (Counter Strike)


2018-01-22 18:30Counter StrikeCloud9 vs Astralis -3.5 FT 8 2.620

Spel Nr2:

Cloud9 -3.5 rundor vs. Astralis @ 2.62 (pinnacle) ... Insats: 8 Units


Motivering:


Dagens bästa spel anser jag vara Cloud9 som jag tycker har betydligt högre kapacitet än ett formlöst Astralis för stunden.

Cloud9 gick ju igenom kvalet som en ångvält förra helgen och det var därför lite oväntat att dom stötte på problem i början av denna turneringen. Igår vände man på steken och tog sista chansen när man slog VP med 16-7 och det såg helt plötsligt mycket bättre ut. Jag tror fortfarande att Cloud9 har goda chanser att ta sig vidare men då måste man såklart vinna här.

Astralis är långt lånngt ifrån toppformen vilket vi sett i denna turneringen. Man lyckades turligt vända matchen mot North, annars hade man varit ute nu. Igår förlorade man klart med 8-16 mot fnatic vilket är klent med Astralis normala mått mätt.

H2H är jämn mellan dessa lagen då man varsina 3 möten under 2017 men då var Astralis i bra form och Cloud9 hade inte denna starka lineupen som man har nu.

Enligt mig är det klar fördel Cloud9 här och oddsen känns rikigt bra!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td