Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-06, 12:49   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-02-06 17:00 QB Fire - Epsilon (Counter Strike)


2018-02-06 17:00Counter StrikeQB Fire vs Epsilon 1 FT 7 2.250
Bet365
Spel Nr1+2:

QB Fire vinner vs. Epsilon @ 2.25 ... Insats: 7 Units

QB Fire -1.5 maps vs. Epsilon @ 4.50 ... Insats: 3 Units


Motivering:


Jag tycker helt klart att det är fel favorit i denna matchen och spelar således ganska tungt på succélaget från Majorn, QB Fire.

Denna turneringen för mindre lag har kryddats rejält nu eftersom vinnaren av denna turneringen får en direktplats till storturneringen i Katowice som startar i slutet av månaden.

QB Fire hade ju stor succé i majorn nyligen där man lyckades kvalificera sig till slutspelet och hamna top 8 vilket gör att man automatiskt är klara för nästa Major och det är stort. Man lyckades slå storlag som Virtus.pro, regerande Majormästarna Gambit och även Mousesports vilket är väldigt imponerande. QB Fire har därmed visat att högsta nivån är otroligt hög och kan matchas med världens bästa men det gäller att kunna hålla den nivån oftare vilket blir utmaningen. Att kvalificera sig till Katowice skulle vara ännu en fjäder i hatten för detta intressanta laget men då måste man vinna idag.

Epsilon är känt som ett svensklag men har numera inte så många svenskar i laget, endast 1. Sedan har man fyllt på med 1 grek, 1 rumän och 2 spelare från England. Det är alltså en salig blandning av nationaliteter vilket kan ha sina problem med språkbarriärerna. Epsilon har kapacitet men har inte varit i närheten av att visa samma höga nivå som QB Fire gjorde i Majorn.

Båda lagen har vunnit mot LDLC men förlorat mot Sprout i detta gruppspelet vilket gör resultaten hittills likvärdiga. QB Fire hade dock en hel del otur i sin match mot Sprout där man förlorade samtliga 6 pistolrundor men var ändå snubblande nära segern trots 1-2 förlust. Epsilon torskade 0-2 mot samma Sprout.

Normalt sett är detta lite mellanmjölks och vardagsmatcher men eftersom det ligger en biljett till IEM Katowice i potten så blir det helt plötsligt väldigt viktigt istället.

Således förväntar jag mig att båda lagen kommer göra sitt yttersta här och QB Fire har i mina ögon tveklöst den högre nivån normalt sett.

Jag tycker QB Fire ska vara favorit här och oddsen känns väldigt generösa!

BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-06, 15:32   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Har du laddat på QB kan jag nu tipsa om att Epsilon står i över 2x på många ställen, så kan vara värt att "säkra vinsten"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td