Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-12, 13:18   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 7
Sharp$: 174

Nikelas Expertrekar
Stats: 0 - 4 - 1
ROI: 50.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2018-03-12 19:00 Lulea HF - Brynas IF (SHL)


2018-03-12 19:00SHLLulea HF vs Brynas IF 1 FT 1000 1.900
Bet365
Brynäs kliver in i denna matchserie med usel form. Dom har åkt på ordentligt med däng de tre senaste matcherna mot bland annat Mora. Brynäs har haft avstänga och skadade spelare och har sett trötta ut. Jag tror självförtroendet har fått sig en rejäl törn och ska man möte Lule på bortaplan så är självförtroende något man måste ha med sig. Brynäs har också sin poängbäste spelare Aaron Palushaj skadad.

Lule är starka på hemmaplan och har endast förlorat två av de senaste åtta matcherna på hemmaplan. Senaste matchen hemma var mot Skellefteå. Lule vann skotten och dominerade matchen men förlorade med 0-1. Lule måste sätta sina chanser framåt och jag tror chanserna är goda för det mot Brynäs. Jag gillar Lules offensiv, den kan stundtals vara lysande. Lule har fullt manskap enligt rapporter.

Vad talar emot? Det skulle vara statistiken som lagen har i inbördesmöten. På de sex senaste matcherna har Luleå bara vunnit en match detta var dock den senaste.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Nikelas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td