Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-13, 09:06   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-13 20:45 Wolverhampton Wanderers - Reading (Championship)


2018-03-13 20:45ChampionshipWolverhampton Wanderers vs Reading 1 FT 8 2.050
Bet365
Idag spelas ännu en omgång i Championship England, det är inte full omgång men det är 6 matcher och det är här vi hittar några riktigt bra spelvärda objekt inför kvällen. Wolves åkte på en riktig smäll under lördag kvällen och förlorade med hela 4-1 mot topp konkurrenten Aston Villa, givetvis blev stämningen god hos en inbiten Villa fan som denna rekare. Nåväl det var absolut inte rättvisa siffror och kunde faktiskt slutat helt åt andra hållet då Wolves hade en solklar straff vid 1-1. Nu blev det plötsligt dramatik i Championship och Wolves som sett ut att springa hem serien har nu bara 3 poängs ledning inför de sista 10 omgångarna. Som mest har de haft en 15 poängs ledning. Nu jagar Cardiff och Aston Villa bakom, men det lag som man ska mest upp för är Fullham som inte förlorat på 15 matcher i serien, här får verkligen Wolves se upp.
Ikväll möter Wolves på hemmaplan Reading och det låter som en enkel tre trepoängare, men Wolves är i gungning och har på de senaste 8 matcherna visat att de är mänskliga och att de börjar vackla lite. Senaste hemma matchen blev det bara kryss mot Norwich som är ungefär lika bra som Reading, de förlorade mot Fullham borta med klara 2-0, för att snabbt studsa tillbaka mot Leeds 3-0 borta, sen kom helgens fadäs 4-1 förlusten mot Villa. Hur är stämningen efter att varit så solklara ledare från de första omgångarna !

Reading slåss för nytt kontrakt. Det är bara 6 poäng för att ramla ner under sträcket och få spela i ännu lägre serie till hösten. De har dock gått otroligt bra de sista fem matcherna där det bara blivit en förlust, dock har det inte blivit någon vinst utan fyra kryss. Totalt har de 12 kryss innan kvällens match, skulle man förvandla om dessa kryss till segrar så skulle Reading faktiskt ligga topp 7.
De kommer givetvis göra allt för att backa hem och kontra som Aston Villa gjorde i lördags, lyckas de lika bra eller hälften så bra kan det bli en poäng. Reading har en gedigen skadelista vilket kan göra att de inte kan ge Wolves en match men de kommer parkera bussen och kontra.

Jag sticker ändå ut hakan lite och spelar -1,5 på att Wolves de ska komma tillbaka och de bör vina med 2 bollar

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 09:43   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Pinnen (Pinnacle Sports) har -1,[email protected] om det spelar ngn roll. Har läst 3 "expert-rekar", 2 verkar inte ens kolla Pinnens odds. Känns sådär
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 13:21   #3
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Hej Nicksson
jag var lite snabb i min iver att sätta oddset och missade ett bättre odds, givetvis ska vi ha det bästa oddset på spelet och jag kommer att göra så det blir så också i framtiden.
Hade ett annat spel men medans jag skrev sjönk oddset där jag hade satt så där hann jag ändra. Jag uppskattar din åsikt och du har helt rätt.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td