Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-13, 14:19   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12133

Sportsbetting
Stats: 140 - 112 - 1
ROI: 116.03%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

2018-03-14 00:00 Louisville Cardinals - Northern Kentucky Norse (NCAA)


2018-03-14 00:00NCAALouisville Cardinals vs Northern Kentucky Norse +7 FT+OT 5 1.860
Comeon
Louisville och Northern Kentucky möts natten till onsdagen i NCAA basketball, och här väljer jag att gå med ett motiverat och spännande gäng.

För Louisvilles del har denna säsong varit en total besvikelse. Spelarna röstade till och med emot att spela kvällens match i NIT då man inte lyckades ta sig till NCAA Tournament. Men lagledningen har dock klara direktiv, och man "tvingas" spela kvällens match.

Jag förväntar mig inte mycket av Louisville här, man är besvikna, omotiverade och ointresserade av denna match, medan Northern Kentucky kommer till denna match förväntansfulla och tända, med chans att besegra ett normalt bra lag.

N. Kentucky är bra just nu. Man var 15-3 på de senaste 18 matcherna tills man förlorade mot Cleveland State i Horizon League Tournament. Jag ser mycket fördelar här för N. Kentucky. Man behöver t.ex inte resa långt för denna match, och man har också en del forna Louisville spelare i laget, bl.a två topscorers i Lavone Holland och Tyler Sharpe. Det är också spring break vid Louisville campus, vilket betyder mindre publik och möjlighet för fler N. Kentucky fans att få biljetter.

N.Kentucky har tillräckligt med talang för att till och med slå Louisville här. Senaste säsong tog man sig till NCAA Tournament och spelade en bra match mot Kentucky, så man har en hel del bra erfarenheter. Man är solida både offensivt och defensivt. Man är rankade som 31 i field goal % och 33 i scoring defense. Man är också rankade som nummer 10 i defensive three point %.

Man har en del bra resultat, man förlorade endast med 6 poäng mot ett bra Texas A&M, och utklassade East Tennessee State med 18 poäng på hemmaplan.

Louisville är inte bra alls, bara 2-5 de senaste 7 matcherna. Man vill egentligen bara att säsongen skall ta slut, och här möter man dessutom ett motiverat lag som verkligen vill vinna här. Jag tror att N. Kentucky kan vinna här, eller åtminstone "cover the spread" så att säga.

Spela på Comeon och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td