Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-13, 15:28   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-03-13 19:30 Vedalia - Plats (Trav)


2018-03-13 19:30TravVedalia vs Plats 1 ANNAT 2 4.500
LeoVegas
Väljer att lägga ett spel att nr 3 Vedalia kommer topp 3 i lopp 8 på Solvalla ikväll.

Hästen kommer från stall Reijo som börjat visa form nu när våren börjar vankas, vilket är brukligt. Gäller att vara med på noterna då när ett sådan här odds erbjuds.

Hästen är härdad i tuffa sällskap hela tiden & går tider som står sig mkt bra i detta sällskap. Från detta fina spår ligger vägen öppren för en bra smygresa.

Kusk är Kenneth Haugstad som jag tror kan passa bra, ingen offensiv kusk utan avvaktar gärna alterantivt kör på innerspår vilket jag tror passar utmärkt i detta jämna lopp.

Många fina hästar till start, men som jag läser loppet kommer det bli körning hela vägen vilket bör gynna mitt spel.

Enligt rykten kommer även hästan att utrustas med jänkarbike, vilket antyder att stallet tror hästen har chans.

Till detta fina odds helt klart värt några units.

Lycka till !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:53   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Hästen räckte inte alls till, behövde nog lopp i kroppen vad det såg ut. Torsk.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td