Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-16, 10:49   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-16 19:00 Almtuna IS - IK Pantern (Hockey Allsvenskan)


2018-03-16 19:00Hockey AllsvenskanAlmtuna IS vs IK Pantern 2 FT 10 3.460

Almtuna-Pantern
Spel 2
Bolag Pinnacle Odds 3,47


Jag går emot mina principer lite när jag plötsligt går in på en helt meningslös hockey match, ingen av lagen har något att spela för , mer än att inte komma sist i slutspelskvalet.

K Pantern har likt Almtuna gjort en anmärkningsvärd säsong, man återupprepade fjolårets succé men efter man sålt av flera av sina nyckelspelare på sluttampen har bränslet tagit slut med en svag avslutning på säsongen som resultera i att man fick noll poäng med sig in i slutspelsserien och väl här har man likt Almtuna endast tagit 1 poäng på 3 matcher. Nu gör man sig alltså redo för att spela sina två sista matcher för säsongen, detta i en förening som det fortsatt blåser omkring. Panterns ekonomi är körd i botten och det har varit närma konkurs, trots detta kämpar de på och två matcher kvar så vill de givetvis inte avsluta med två förluster.

Almtuna som är ett Uppsala lag har gjort det otroligt bra och det har väl aldrig varit en hockey stad men frågan är om inte Almtuna är på väg att vända detta, sen 2010 har de spelat i högsta serien och de börjar få bra rutin på detta.

Viktigt att tänka på

Något som har varit signifikativt för dessa två lag under slutspelsserien att försvarsspelet och målvaktsspelet inte räckt hela vägen med Almtunas 11 och Pantern 12 insläppta mål på tre matcher är på tok för mycket för att vinna en serie likt denna.

Pantern har 4 raka nederlag borta.
Almtuna har 2 av 4:a vinster hemma.

Jag spelar mot oddssättare och vill tro att Pantern vill visa att vi kan fortfarande, även bra spel skulle vara x2 men jag håller mig till att spela på
Pantern seger till 3,47 på Pinnacle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-16, 11:11   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

FYI så har du 0 i insats i denna match i ditt sheet. Bara så du vet.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-16, 12:51   #3
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Hej
såg att jag missat, tack har lagt in det nu, så det är rätt.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td