Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-16, 11:31   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-16 18:45 Vejle Boldklub - Skive (Division 1)


2018-03-16 18:45Division 1Vejle Boldklub vs Skive 1 FT 10 2.300

Dagens tredje rek och nu börjar jag leta efter att hitta några bra matcher som går att spela på , som jag skrev tidigare fredagar och måndagar är dåliga dagar.

Jag tror dock att jag fått fram ett riktigt bra spel i

Vejle - Skive i danska liga 1
Spel: Asien -1,5 Vinst Vejle 1:a
Bästas odds just nu: Pinnacle


Nu går vi där igen letar efter något en fredag och då hittar jag en match i danska div 1, tyvärr är det botten mot toppen och de brukar alltid vara livsfarliga men det känns om att bollen ska studsa rätt här.

Vejle leder serien och har vunnit denna så de kan spela avslappnat testa lite yngre spelare och bara ha kul. Dock sista omgången och de har bara vunnit en av fem så det vill till en sista match hemma och gå för fullt förhoppningsvis.

Skive ligger sist och kommer nästa år få harva bland de Danska tuvorna ute på landsbygden, så långt ifrån stjärnstatus man komma ungefär som att spela i div 3 i Sverige. De gör många mål men har släppt in fler och då går det inte.

11 poäng på 21 matcher duger inte ens i Danska andra ligan.

Att tänka på :

Det är alltid livsfarligt att spela topp mot botten.
Serien är slut och ingen av de här lagen har något att spela för.
Vejle är obesegrade i sina senaste 3 matcher, men har inte vunnit på fem matcher
Vejle är bara 7:a i form tabellen på fem spelade
Vejle spelade 0-0 i sin förra hemma match.
Skive har inte vunnit någon av sina senaste 7 matcher.
Skive har de senaste fem borta matcherna släppt in minst två mål i varje match.

Jag tror ändå att Vejle kommer att fixa minst 1,5 mål seger och det är bra odds, det är även bra odds på 1:a till 1,46 som absolut är spelklar.

Som ni vet...

"spelare växer inte på träd de växer med mig"
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-16, 11:42   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Vejle leder serien och har vunnit denna så de kan spela avslappnat testa lite yngre spelare och bara ha kul. Dock sista omgången och de har bara vunnit en av fem så det vill till en sista match hemma och gå för fullt förhoppningsvis.
Tänk på att i Danmark spelar de trippelmöten så det är 12 omgångar kvar för Vejle innan någon serieseger är i hamn!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-16, 12:45   #3
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Hej
missade detta,satt och funderade varför jag inte fick ihop det , sorry fel av mig , men det gör spelat ännu bättre.
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td