Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-16, 14:48   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-03-16 19:33 Transcendence - Vinnare (Bollnäs Lopp 4 Vinnare)


2018-03-16 18:93Bollnäs Lopp 4 VinnareTranscendence vs Vinnare 1 ANNAT 7 1.850
LeoVegas
Usel dag på lunchen idag, men som alla vet är detta ett maraton.

Nya tag ikväll !

Vänder mig till V64 första avdelning. Endast 6 hästar till start men tycker mig ha hittat ett bra odds.

Earl Variera är en jänkare som gör första starten för stall Melander. Fina resultat, dock endast över kort distans. Samt att vi har i åtanke att Melanders hästar ofta behöver lopp i kroppen är inte detta ngn bra betrodd häst.

Väljer istället att gå fullt ut på Robert Berghs häst i loppet, nr 5 Transcendence. Hästen startar tätt, stod med raka segrar innan den gjorde bort sig med galopp i ett ”storlopp” på Valla senast.

Enligt tränare Bergh ett olycksfall i arbetet, man har inte hittat ngt fel på hästen & man räknar med bra chans här.

Med litet fält räknar jag kallt med att min häst tidigt sitter i ledning. Hästen körs av Jan Norberg som ofta kör åt herr Bergh & dessutom gör det med bravur. Att Norberg är en av sveriges bästa startkuskar försämrar inte vårt spel.

Detta lopp står mellan de två hästar jag noterat, har svårt att se hur Melanders häst i första starten på svensk mark ska kunna besegra en häst som kommer i full form & som dessutom är riktigt bra. Distans, kusk talar till vår fördel.

Detta är ett maxspel i min bok & jag väljer att investera 7 units på detta spel.

God tur vid rygg !!

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td