Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-17, 09:54   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-03-17 14:00 Don Vince - Plats (Momarken Lopp 7)


2018-03-17 14:00Momarken Lopp 7Don Vince vs Plats ANNAT ANNAT 3 3.350
LeoVegas
Kliver in med ett spel att nr 9 Don Vince kommer topp 3 i lopp 7 på Momarken idag (V75-3).

Detta är en kapabel häst som varit borta länge pga hovbensbrott. Hästen startade motsvarande helg förra året & var då ganska hårt spelad mot den norska kanonen Ferrari B.R.

Efter detta har hästen endast gjorde en start vilket var nu i Februari månad. Hästen kom då tvåa efter att ha gått i ledningen. Misstänker att hästen behövde det loppet & givetvis kommer den vara förbättrad inför detta lopp.

Som jag läser loppet kommer det gå undan, de betrodda hästarna startar med spår 2,6,7. Jag hoppas & tror att mitt drag kommer få en fin resa i draget, i hårt tempo & sedan kan slå sig in på en plats över det långa upplopet som vankas på Momarken.

Loppet innehåller många chanslösa hästar, därav anser jag att vi erbjuds ett fint odds på en häst som visat god kapacitet & dessutom lär vara uppåt i form.

Jag väljer att spela 3 units.

Trevlig Lördag alla & lycka till vid rygg !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td