Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-17, 11:25   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 142 - 113 - 1
ROI: 117.61%
Vinstprocent: 55.69%

Standard

2018-03-18 00:30 NY Knicks - Charlotte Hornets (NBA)


2018-03-18 00:30NBANY Knicks vs Charlotte Hornets ÖVER Ö 221.5 FT+OT 5 1.980

Jag väljer ännu ett överspel här, denna gång i NBA och mötet mellan Knicks och Hornets. Högsta odds just nu finns till finfina 1.98 på Pinnacle.

Ännu en matchup där båda lagen är ute från playoff, och defensiven har kommit i andra hand. Jag tycker denna totalen är aningen låg, sett till hur det har sett ut den senaste tiden, och 221 borde gå att komma över här.

Hornets (30-39) åker alltså till Big Apple för att möta Knicks (24-45) i ett möte mellan två Eastern Conference rivaler, och jag förväntar mig en shootout här ända in i kaklet. Hornets är 4-6 i de senaste 10 matcherna, och senast slog man Atlanta Hawks med 129-117 i torsdags. Dwight Howard är het just nu, han gjorde hela 33 poäng i den matchen. NY Knicks har förlorat 9 raka matcher, och senaste förlusten kom i torsdags mot Philadelphia, då man förlorade med 110-118. Offensivt är det Michael Beasley som har sett het ut, och som gjorde 24 poäng senast plus 13 rebounds.

Det är Kemba Walker som leder Charlotte offensivt, han snittar 22.7 poäng per match och 5.8 assists. Dwight Howard är nummer två, och snittar 16.5 poäng per match och 12.1 rebounds. Som lag har Hornets 44.8% i fieldgoal och 36.9% i threepoint. Sett till hela säsongen ligger man på plats 12 i scoring, och 18:de i points allowed.

Tim Hardaway Jr leder Knicks offensivt, och snittar 17.3 poäng per match. Enes Kanter är lagets bästa rebounder, 10.8 rebounds i snitt. Han är också lagets näst bästa scorer, och snittar 14.1 poäng per match. Som lag har Knicks 46.4% i fieldgoal och 34.9% threepoints. Sett till hela säsongen är man nummer 21 i scoring, samt nummer 20 i points allowed.

Men den största orsaken till att jag väljer överspelet är båda lagens urusla defensiv, och det faktum att detta är en rivalmatch, vilket troligtvis gör att matchen kommer vara jämn ända till slutet, och därmed mycket foulande.

Charlotte har de 5 senaste matcherna snittat 118.2 poäng, medan man har släppt till 120.8 poäng. NY Knicks har de 5 senaste matcherna snittat 106.25 poäng, medan man har släppt till 118.2 poäng.

Överspelet har suttit i 5 av de 6 senaste hemmamatcherna för Knicks. De 5 senaste matcherna har gått över för Charlotte. 9 av de senaste 10 matcherna i New York har också gått över totalen. Jag ser denna match gå upp emot 225-230 poäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td