Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-24, 11:49   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-24 18:00 Sweden - Chile (Friendlies)


2018-03-24 18:00FriendliesSweden vs Chile 2 FT 5 2.600

Avsluta dagens rek med matchen där vi själva kommer sitta på plats tillsammans med 48 000 andra och ett fullsatt Friends Arena .
15 000 Chilenare från Sverige och norra Europa kommer att finnas där. Det blir bra tryck. Hur kommer matchen gå!


Sverige-Chile

Sverige
Vi är så glada att vi ska spela VM i sommar, frågan jag ställer vad ska vi göra där med dagens material!

Har vi något att hämta, kan vi rubba Sydkorea i första matchen !

Sen Tyskland i andra matchen, nä de spelar minst semifinal som vanligt.

Vi möter sen Mexiko sista matchen och ikväll kommer vi att se hur vi står oss mot ett liknande motstånd, vi avslutar här och då kan det vara betydelselöst.

Jag sticker ut hakan att utan Zlatan har vi inget att hämta, vi spelar med Sebastian Larsson på innermitt och det är bara där en katastrof. Vi spelar med anfallare som har sett sina bästa dagar med Berg och Ola, ja vi har ett bra kollektiv och vi jobbar för varandra och alla ska sjunga nationalsången annars är man inte välkommen. Vill också säga att vår lagkapten absolut inte håller denna nivå tyvärr, men han har Viktor sidan om sig och det gör han då ok.

Nä detta håller inte, denna rekare har bra information från förbundet och de säger att vill Zlatan spela, så spelar han oavsett vad alla tycker eller tänker, jag hoppas verkligen han vill spela, det kan rädda oss.

Men Sverige har verkligen imponerat i kvalet

Chile
missade VM ,de hade platsen i stort sett klart och skulle bara promenera hem kvalificeringen, då hände det något och alla Chilenare blev så besvikna.

De har inte vunnit borta och förlorat mot Bolivia 0-1 och Brasilien 0-3
Även förlust i landskamp mot Tyskland 0-1 hemma.

Nu har man bytt förbundskapten och vill in på rätt spår igen.

Att tänka på

Friends matta är inget som kommer att gynna Chile.
Träningsmatch och massor av byte.
Vill Chile vinna eller väntar de på festen ikväll!
15 000 chilenare har kommit från hela Europa för att se matchen motiverar det stor stjärnorna från hela världen!
Sverige går givetvis för vinst för att det är ju som att möte Mexiko har vi så bra lag att vi kan vinna! ( vi hoppas ju det )

Spelvärde
Jag spelar på stryktipset x2 och anser att det kommer att räcka ikväll
Jag ser ett spelvärde i Chile seger 2:a .
Går de för fullt med nya förbundskapten så ska de vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td