Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-28, 17:57   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

2018-03-29 04:05 Colorado Avalanche - Philadelphia Flyers (NHL)


2018-03-29 04:05NHLColorado Avalanche vs Philadelphia Flyers ÖVER Ö 5.5 FT+OT 6 1.870
Betsafe
COL-PHI Ö 5.5 – 6u x 1.87 @ Betsafe

Iskall för tillfället då det blir 0-2 -18u igår. Ducks var rent utsagt värdelösa och förtjänade att förlora den matchen. Såg väldigt rörigt ut under stora delar av matchen och mycket misstag som inte är okej på den här nivån. I Stars – Flyers står det 2-2 halvvägs in i andra perioden och överspelet ser bra ut men då helt plötsligt kan inget av lagen göra mål längre, för chanser saknades inte. Hade lika gärna kunnat bli 5-4 istället för 3-2, men ibland är det sådana nätter. Nya tag idag.

Reken
Avalanche har tappat sin slutspelsplats och är 1 poäng bakom Ducks som har den andra wildcardplatsen, dock en match mindre spelat så allt att spela för här. Hemma har man varit riktigt stabila den här säsongen och är 26-10-2 och 3-2-0 senaste fem. De senaste tre matcherna har det dock inte gått så bra för deras första kedja med McKinnon, Landeskog och Rantanen och det märks att den kedja bär hela laget då man bara gjort 4 mål senaste tre matcherna. Under de tre matcherna har man klappat ihop vid två tillfällen, hemma mot Kings (förlust med 7-1) och senast borta mot Golden Knights (förlust med 4-1). Tycker inte man visar bra mentalitet då man ser ut att ge upp så fort det inte går deras väg vilket inte är hållbart för något lag i någon sport. Ingen confirmed målvakt men bör bli Varlamov (23-16-6, 2.74 GAA, .918 SV%). Varlamov har spelat riktigt bra under större delen av säsongen men svårt att bära laget själv.

Flyers lirade igår mot Stars, en match man förlorade med 3-2 efter övertid. Som jag skrev tidigare var det gott om chanser i matchen och de hade lika gärna kunnat göra 4 mål i den matchen. Faktum är att nu har man förlorat 3 raka bortamatcher efter övertid eller straffar. Fortfarande ett problem med skadade målvakter hos Flyers och eftersom Mrazek vaktade kassen igår får vi förmodligen se Lyon (4-2-0, 2.75 GAA, .905 SV%) i nattens match. Lyon gör sin första säsong i NHL och har spelat över förväntan. Flyers har första wildcardplatsen inför natten, 5 poäng före Panthers som är utanför slutspelet men Panthers har tre matcher mindre spelade.
Även om överspelet inte satt i gårdagens match med Flyers tycker jag det finns värde igen då det som sagt lika gärna hade kunnat bli 5-4 där.

Avalanche första kedja tror jag hittar tillbaka här då det är ett perfekt läge att möta Flyers när de är b2b och blir förvånad om de inte kör på shock and awe från första sekund och Flyers försvar är inte det mest stabila. Får bara Avalanche en del chanser kommer målen komma här för kvalité finns det framåt. Flyers å andra sidan krigar på och tror de kommer hålla jämna steg med Avalanche. Vi får förmodligen se en jämn fight här där båda lagen öser på och oftast är det just defensiven som blir lidande när ett lag är b2b. Även om Lyon har spelet bra i sin första säsong tror jag inte han klarar att stå mot här och jag tror båda lagen kommer göra minst 3 mål här. Även om Avalanche första kedja inte kommer igång här har vi sett på slutet hur de kan klappa ihop och eftersom matchen är så pass viktig för Flyers tror jag inte de slår av på tempot om de rinner iväg och då kan de göra 6 mål själva. Skulle Flyers slå av på tempot i ett sådant scenario öppnar det upp för Avalanche som också behöver vinna den här matchen och desperata lag är farliga.

Väljer dock att hålla nere insatsen pga att matchen är så viktig så det kan låsa sig och inget av lagen vågar göra någonting. Tycker inte det scenariot är troligt men med tanke på hur kasst det gått på slutet känns det vettigt.

Spela på Betsafe och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td