Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-28, 18:55   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

2018-03-29 02:05 Washington Capitals - New York Rangers (NHL)


2018-03-29 02:05NHLWashington Capitals vs New York Rangers ÖVER Ö 5.5 FT+OT 7 1.760
Betsafe
WAS-NYR Ö 5.5 – 7u x 1.76 @ Betsafe

Lagen möttes för två dagar sen i New York, en match som slutade 4-2 till Capitals. Capitals har verkligen tagit greppet om Metropolitan division och efter Penguins förlust igår har de nu chansen att rycka ifrån ännu mer. Senaste tiden har spelet sett riktigt bra ut och man har nu vunnit 4 raka matcher! I 3 av dessa matcher har man gått över den här linan. Om vi ser till deras fem senaste matcher har de snittat 3.60 mål framåt och släppt in 3.00 mål. Lagets svaghet är enligt mig backsidan då man inför säsongen tappade många riktigt bra backar som man inte lyckades ersätta. I mål är Holtby (31-15-4, 3.03 GAA, .906 SV%) confirmed och han har inte sett lika stabil ut som förut, vilket förmodligen beror på att backuppsättningen är sämre än tidigare säsonger. Senaste tiden har Grauber tagit över jobbet som första målvakt pga att Holtby varit inne i en formsvacka. Nu är dock Grauber listad som day-to-day och Holtby får chansen.

Rangers matcher har varit riktigt underhållande på slutet då det svängt bra i dem! Rangers har ett av ligans snabbaste lag och är bra på att utnyttja det. Dock lite för mycket enligt mig eftersom man släpper enorma ytor bakåt. Över sina fem senaste matcher har man gått över linan i samtliga matcher och snittat 3.20 mål framåt och släppt in 3.60 mål. Zibanejad är fortsatt glödhet och det finns många som kan göra målen framåt. Lundqvist (25-24-6, 2.94 GAA, .915 SV%) är confirmed till nattens match men precis som Holtby har han inte lirat på sin vanliga nivå den här säsongen. På skadelistan hittas tre backar (K. Shattenkirk, S. Kampfer och T. DeAngelo).

Förväntar mig en match med riktigt högt tempo här och båda lagens styrkor är offensiven. Om Zibanejad är het så brinner Kuznetsov för tillfället som har 5 raka matcher med minst 2 poäng! Båda målvakterna har underpresterat den här säsongen och Rangers saknar lite backar. Vid 2 av 3 tidigare inbördes möten den här säsongen har det blivit Ö 5.5 mål och jag tror vi får se en till här! Håller nere insatsen då båda målvakterna ändå har en så pass hög högsta nivå samt att lagen möttes för två dagar sen så de kan varandras gameplan nu.

Spela på Betsafe och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td