Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-30, 17:29   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

2018-03-31 01:05 New York Rangers - Tampa Bay Lightning (NHL)


2018-03-31 01:05NHLNew York Rangers vs Tampa Bay Lightning ÖVER Ö 5.5 FT 7 1.710

NYR-TBL Ö 5.5 – 7u x 1.71 @ Marathonbet

Rekade överspelet i Rangers match mot Capitals för någon natt sen. Blev förlust på det spelet men då inte särskilt mycket har ändrats i Rangers kopierar jag in det jag skrev då:

”Rangers matcher har varit riktigt underhållande på slutet då det svängt bra i dem! Rangers har ett av ligans snabbaste lag och är bra på att utnyttja det. Dock lite för mycket enligt mig eftersom man släpper enorma ytor bakåt. Zibanejad är fortsatt glödhet och det finns många som kan göra målen framåt.”

I sina fem senaste hemmamatcher har man snittat 4.00 mål framåt och släppt in 3.20 mål. Ingen målvakt är confirmed än men Palat (4-7-1, 2.90 GAA, .913 SV%) är listad som likely. Rangers saknar fortfarande tre backar (K. Shattenkirk, S. Kampfer och T. DeAngelo).

Lightning är inne i en dålig period för tillfället som man måste ta sig ur innan man tappar för mycket mark i Atlantic. Förlorade igår mot Bruins med 4-2 och är alltså b2b nu vilket jag tror är en fördel för dem. Detta eftersom de inte kan gräva ner sig i förlusterna senaste tiden utan direkt på det igen! I sina fem senaste bortamatcher har Lightning snittat 3.80 mål framåt och släppt in 4.00. Offensiven har varit riktigt blek de senaste tre matcherna då man bara gjort 4 mål totalt i dem! Men kvalité finns det gott om framåt och för eller senare kommer de lossna för Stamkos och grabbarna. Eftersom man är b2b och man är klar för slutspelet antar jag att vi får se Domingue (6-9-0, 3.46 GAA, .891 SV%) i målet även om ingen är confirmed än.

Även om jag tror det är till Lightnings fördel att de snabbt får en ny match att fokusera på så kommer det medföra problem då Rangers kan spela med riktigt högt tempo. Lightning har kapaciteten att matcha detta och tror det blir åka av åt båda hållen i den här matchen. Sen har vi skadorna bland backarna i Rangers och vi får förmodligen se två back up målvakter. Eftersom Lightning underpresterat senaste tiden tror jag vi får se en urladdning här och 5-3 känns inte omöjligt. Väljer dock att hålla nere insatsen lite då Lightning faktiskt varit så dåliga offensivt senaste tiden och chansen finns att Lightning försöker dra ner tempot eftersom de spelade igår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+6)
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td