Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-31, 11:19   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-31 13:30 Crystal Palace - Liverpool (Premier League)


2018-03-31 13:30Premier LeagueCrystal Palace vs Liverpool 2 FT 8 1.550

Alla tror nog att dagens säkraste spel är Crystal Palace mot fantastiska Liverpool med sin offensiv. Jag kan tänka mig att många spelar lite pengar på Liverpool, men ha i åtanken att det spelas CL kommande vecka och det kommer bli en riktigt tuff match mot suveräna Manchester City i veckan. Hur kommer Liverpool ställa upp idag! Inga laguppställningar släppta men jag tror att jag hittat spelet.


Crystal Palace - Liverpool

Crystal Palace

Sen gamle Malmö FF tränaren och ikonen Roy H kom in som tränare har Crystal lyft sig och från att vara sist så har de faktiskt legat ovanför strecket ett par gånger och även så just idag.

Nu möter man Liverpool på Selhurst Park (London) och den arenan är tät och det känns som man som publik är inne på planen och är med i spelet.

Roy kommer att ställa upp defensivt och han är en mästare att kunna läsa av spelet under tiden matchen är igång och kanske göra små förändringar, det är ingen lätt uppgift som väntar 13:30, men hemmaplan och ett måste med poäng kommer göra det jobbigt för Liverpool.

Tyvärr så har de mer än ett halvt lag skadat så det är också en orsak att det inte bara rullar på, som det ser ut just nu är nio man borta ur den ordinarie truppen.

Liverpool

Har jag promotat hårt tidigare på dessa sidor och Jurgen har verkligen fått igång detta Liverpool, det är så påfallande likt Dortmund när han var där och den offensiva fotbollen tar ju alla med lite storm,

Sist jag skrev om Liverpool så var det Salah M. som fick berömmet för hans fantastiska känsla för att hitta målet och i just den matchen gjorde han tre mål.

Det är ju absolut inte säkert att han spelar i eftermiddag då det vankas CL i kommande vecka, skulle han spela kan jag inte se han gå utanför planen utan att göra minst ett mål.


Att tänka på

Liverpool har Manchester City hemma i CL på onsdag, sparar Jurgen spelare eller vill han knipa andra platsen i ligan !
Crystal Palace slåss för livet och kommer backa hem och kontra, det kan räcka med att få till en poäng.
Crystal Palace hoppas på att Zaha är spelduglig igen. Liverpool kan sakna Gomez, Can och Lovren, men är trots det ska det väl bli en trepoängare!

Jag tror trots detta att Liverpool kommer vinna denna matchen och att få 1,55 i odds 1 timme innan match är absolut spelbart, lägger man till den till en dubbel och spelar Newcastle hemma så är det faktiskt en bra dubbel.

Spel
Crystal Palace - Liverpool
2:a odds 1,55
En dubbel 2,79 i odds
Crystal Palace - Liverpool 2:a 1,55 i odds
Newcastle - Huddersfield 1:a 1,80 i odds
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td