Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-31, 14:24   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-03-31 18:30 Hull City - Aston Villa (Championship)


2018-03-31 18:30ChampionshipHull City vs Aston Villa 2 FT 6 2.970

Dagens sista rek tas från Championship.
Hull-Aston Villa, vad hände med Villa efter segern mot Wolves med 4-1 hemma!
Det florerar ett rykte som bara blir starkare och starkare för varje dag, stämmer detta så lär inte Aston Villa vinna många fler matcher och absolut inte på bortaplan. Vad är ryktet som gör att från haft häng på Wolves inte ens komma i närheten! På stryktipset är det ett övertag för Villa som har 47% av tecknet, dock har jag läst och experterna tror mer på Hull.

Hull City - Aston Villa
en viktig match för båda lagen då det är ännu en botten mot toppen match och det är dålig form i bägge lagen så blir det en match med mycket ge och ta.

Hull
Ger och tar och det ser ut som de ska klara sig från nedflyttning, i alla fall just nu då de sex poäng ner till undre strecket och de har en massivt övertag när det gäller målskillnad jämfört med de lag som ligger under strecket. De har hamnat där Aston Villa var förra året och där Villa klarade sig med nöd och näppe.

Pengar finns det i klubben och förutsättningar för att kunna ta sig tillbaka till PR men det har varit en minimal satsning för att ta sig tillbaka.

Det finns ju en fallskärm på 300 miljoner kronor när man åker ut första året från PR och att inte ta chansen direkt är inte så kul för fansen som finns. Nu får man inte mycket för dessa pengar men satsningen som varit har inte varit bra.

Hull har gjort hela 53 mål och det är inte sämre än de som är med där uppe dock har de släppt in fler och det gör sitt till.

Tittar vi på kryss statistik så har de hela tolv kryss så oavsett om man gör många mål så släpper man till för mycket.

Efter två raka segrar – och hopp om en trevlig vår – föll Hull tungt med 0–3 mot Birmingham senast.

BBC skriver att anfallaren Fraizer Campbell och mittfältaren Jon Toral är två spelare som väntas kliva in från start.

Både Campbell och Toral inledde på bänken mot Birmingham, men byttes in i den andra halvleken – då matchen mer eller mindre var förlorad för Hulls del

Aston Villa
Efter vinsten mot Wolves med 4-1 där Villa hade fyra skott på mål så har det verkligen brakat åt skogen. Att förlora direkt efter med 1-3 hemma mot QPR och sen jätte plumpen mot Bolton borta 0-2 har gjort att det börjar pratas i Birmingham , i media och på det sociala nätverket.

Ryktet som går är att tränaren Steve Bruce i sitt kontrakt har en monsterlön nu, om han tar upp Aston Villa så får han en högre bonus men samtidigt har klubben rätt att byta ut honom direkt efter säsongen och då kan han inte lyfta sin lön längre. Stannar Villa kvar i serien och inte går upp då har han sin lön och ett kontrakt som är tätt vid en kick från klubben.

Rykte men rätt allvarliga sådana givetvis. Alla rykten börjar givet is någonstans och om detta stämmer bör ju klubben fundera på hur man jobbar , tror man inte på sitt egna lag och tränaren man anställer?

Att tänka på

Aston VIllas Jonathan Kodjia, som varit borta sedan september på grund av en fotskada, närmar sig comeback. ...
Enligt Birmingham-klubbens tränare Steve Bruce kan ivorianske anfallaren vara tillbaka i Villas A-lag redan i eftermiddag, i bortamötet med Hull.

Landslagsuppehållet kom lägligt för Aston Villa. För under den matchfria perioden fick några tidigare skadade spelare chansen att återhämta sig fullt ut.

Birmingham Mail skriver att den från Manchester United inlånade mittbacken Axel Tuanzebe, vänsterbacken Neil Taylor och högerbacken Alan Hutton alla är tillbaka i full träning från sina respektive skador, vilket innebär att de förmodligen är tillgängliga för spel borta mot Hull på lördag.

Spel


Jag ser störst värde i att tro att alla rykte om Aston Villa är fel och att de går in i kvällens match och tar tre viktiga poäng, som gör att de hänger på i topp striden trots bortaplan.

Hull-Aston Villa 2:a till otroliga 2,97
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-31, 15:03   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Attans, sitter själv med 1x på tipset.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-31, 17:11   #3
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

ja då sätter du den förmodligen , tyvärr så tror jag Aston villa floppar men det är mest för att jag har 12 rätt med matcher kvar och spik tvåa.

Det som just nu är jobbigt är att jag har en femling med bara VILLA kvar och en trippel med VILLA kvar och då vet man j hur det brukar sluta. Men hoppas på en trepoängare och lite pengar ikväll
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-31, 18:37   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Inte säker på ingen koll direkt, men kika värde & det fanns iaf hos hemmalaget samt oavgjort.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-31, 21:17   #5
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

Du fick in ditt 1X och jag missade lite pengar men det må vara så , det som gör ont att mitt Villa hjärta ännu en gång tappar poäng mot mediokra lag, denna skulle de vunnit. Att missa mål från 2 meter i början av matchen eller snubbla på bollen när man är fri gör mig orolig och fundersam.

Gratis till ditt tips :-)
jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td