Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-02, 12:12   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 1642

Jonassjolands Expertrekar
Stats: 71 - 79 - 3
ROI: 97.19%
Vinstprocent: 47.33%

Standard

2018-04-02 18:00 AaB - Brondby IF (Superliga)


2018-04-02 18:00SuperligaAaB vs Brondby IF 2 FT 4 2.630
Unibet
Danska ligan har gått i i slutspels omgångarna och jag hämtar faktiskt en oviss match mellan AaB -Bröndby IF
Även fast Bröndby har gått fasligt bra i serien så går de nu in i en bortamatch mot ett lag som de inte vunnit mot i de senaste två matcherna och nu är det bortaplan då är det inte lätt även fast man i grundserien har varit mycket bättre.
Tror att detta rek gör det klart hur det kommer se ut efter dagens match.

AaB-Bröndby

AaB
har inte förlorat på åtta hemma matcher de har fyra kryss och fyra segrar.
Med andra ord ett mycket starkt hemmalag. Senaste förlusten blev mot starka Midtjylland. Detta är mäktigt och det ska man ha all respekt för, nu gäller det nya att fortsätta denna trend.


Ålborg Randers 4 -0
Ålborg Horsens 1 - 1
Ålborg Nordsjälland 1 -1
Ålborg Bröndby 1 : 1
Ålborg Thisted 2 - 0
Ålborg Shonan 3 -2
Ålborg FC Köpenhamn 1 -1
Ålborg Helsingor 2 -1
Ålborg Midtjylland 0 -1

Bröndby
är bra riktigt bra, men de har problem borta mot AaB och det är ett x som alla experter rekommenderar.
Bröndby är så otroligt bra och på bortaplan har de fantastiska tolv raka borta utan förlust. alltså 12 raka dock i senaste blev det ett x mot Horsens senast och detta är just nu det lag som har sämst form. Att rada upp alla matcher borta tar för mycket plats så jag skriver bara igen 12 raka och 28-7 i målskillnad.

Att tänka på
1-1 i senaste mötet, där Ålborg även brände en straff. Formen är på topp för lagen, men Bröndby har en svit på 20 matcher utan förlust.
hemmaplan har alltid en fördel och detta ska absolut läggas in i värderingen av spel.

Spel

Är två stycken och trots all statistik tror jag på Bröndby

Spel 1
AaB-Bröndby 2:a
trots all statistik som ges och att bägge är i topp form så tror jag att Bröndby kommer vinna denna match, jag tror att nu får motståndaren sota för att det bara blev kryss mot Horsens och det blir full fart från början.

Spel 2
AaB Asien +1-Bröndby 2:a
det är bortaplan men som ovan tror jag att AaB får sota för att det blev kryss senast och ett resultat med seger med 2 bollar är absolut inte långt borta trots alla bra resultat för hemmalaget.

Spela på Unibet och få Se bonus här

jonassjoland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td