Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-02, 13:43   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-04-02 17:27 Deuxieme Picsous - Esteban Boko (Trav)


2018-04-02 17:27TravDeuxieme Picsous vs Esteban Boko 2 H2H 4 4.750
Unibet
H2H Deuxieme Picsous - Esteban Boko @ 4.75 (Unibet), insats 4 units (ca 2%)

Jag fastnade direkt med ögonen på ett odds i en H2H på 4.75. Här ville jag se om jag kunde hitta saker som kan få värde på den sidan och även om det inte var mycket tycker jag likväl det är ett för högt odds och ner till dryga 4 borde det vara spelvärt tycker jag.

Finns det något som talar för vårt häst? Faktiskt men det är lite långsökt och vi får glädjas åt det vi hittar. För det är inget snack om vilken häst som egentligen är bäst och det är enbart att oddset är så högt trots det är två mindre betrodda mot varandra som gör att jag spelar.

Esteban Boko kommer ju med en nolla i raden och en 13.8-tid över kort. Men det har sina förklaringar. Spår sju och den fick hela första kurvan i tredjespår med en öppning på ledaren på 1.09.3 vilket sätter sina spår för vårt spel så klart. Inte förrän i andra kurvan kom den ner i dödens - vilket inte heller är en kul position - och varvtiden blev 1.11.7. När attackerna kom runt 500 kvar så faller den rätt hastigt genom fältet genom hela sista kurvan men väl på upploppet så tappar den faktiskt inte mer mot ledaren och den som kom först i attacken. Mjölksyran sprutade väl hos alla i detta läget. Tycker det var ett godkänt upplopp med tanke på den öppningen den fick.

Idag är det spår två och nog ska den hamna bra på det. Antagligen ett pärlband där tredje inner inte borde vara en omöjlighet och med ett lopp klart bättre än sist kommer den kunna ha kvar sina krafter även i slutet. Det är ju dock inget som talar för att den skulle vara i närheten av att bära favoritskap i den här H2H men tycker det är på tok för stor skillnad i oddsen då det faktiskt inte är ett motstånd som kommer få en lätt resa heller. Vore ju skillnad på en favorit som det ska gullas med etc.

Så jag väljer startspåret och att resan blir bättre vilket gör att jag tycker att vår häst bör vara först i mål runt 25% av gångerna. Jag vet att motståndet är tufft men det känns som Peter Ingves får backa sig sist för innerspåret eller ladda fram för andraspår. Det är detta som kan vara avgörande för Christoffer Eriksson bakom Esteban Boko. Sen får jag hoppas att krafterna räcker för Esteban Boko att ta sig först i mål av dessa två.

Kuskmässigt är det ingen större fördel till någon av dessa kämpar och det är jag tacksam för då gårdagens spel föll på just Ulf Eriksson vågar jag påstå.

Allt vad gäller insprungna pengar och snitt per start är det klar fördel Deuxieme Picsous men det är inte 1.30 i odds vi får på den sidan.

Hade det varit någon annan distans hade jag aldrig gått in och spelat här men tack vare 1640 meter så tror jag det kan gå!

Rätt favorit men felaktigt odds gör att jag kliver in på en knapp medelinsats.

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-02, 17:39   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

FÖRLUST! En galopp direkt i starten förstörde spelet helt. Tror det kunde blivit jämnt annars, men nu fick den kämpa sig ifatt en klunga där det dessutom gick undan och det var trötta ben. Utan galoppen hade den haft Alkalizer Ams position och då hade det varit helt andra villkor. Peter Ingves backade sig sist och det fanns inget att välja på ens så som de öppnade och det stämde med min analys. Synd på galoppen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td