Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-09, 14:42   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-09 20:00 Jeppas Picasso - Plats (Östersund Lopp 7)


2018-04-09 20:00Östersund Lopp 7Jeppas Picasso vs Plats 1 ANNAT 4 1.850
LeoVegas
På kvällens v64-tävlingar kliver jag in i den fjärde avdelningen med att spela Nr Jeppas Picasso att komma topp 3.

Ska väl ärligt säga att det inte sprudlat om hästens insatser detta år, men nu vankas det rätt distans samt bra spår.

Stor favorit i loppet är Nr 1 Etosha Boko vilket är helt rätt, har väldigt svårt att se den hästen förlora detta billiga lopp.

Mitt scenario är att 1 håller ledning samt att mitt spel Jeppas Picasso som också är startsnabb kan krypa ner i rygg på favoriten. Sedan hittar jag ingen i loppet som kan trycka upp farten så det lär bli lugna gatan. Det ska då vara bra chans till en platsplacering för mitt spel.

Körsven är Susanne Osterling, helt ok kusk i mina ögon, & tillhör iaf medelskiktet av de kuskar som startar i detta lopp.

Från stallhåll meddelar man att hästen tränar bra och man tycker att hästen ska räknas bakom den stora favoriten nu när man äntligen fått ett bra spår.

Jag testar 4 units på detta spel.

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td