Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-09, 16:08   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-09 20:30 Mikado Amok - Plats (Östersund Lopp 9)


2018-04-09 20:30Östersund Lopp 9Mikado Amok vs Plats 1 ANNAT 7 1.850
Unibet
Har hittat ett spel i den avslutande avdelningen jag vill testa en insats på.

Kommer att spela Nr 3 Mikado Amok att komma topp 3.

Hästen kommer från två raka v75-starter. Näst senast gick hästen fullt gdk som 5a, tidigare har hästen inte mött så motstånd, & gör det inte idag heller. Anledning till mitt spel är dock den senaste insatsen, hästen satt då fast med krafter sparande & såg smällfin ut. Jag hoppas och tror att dessa krafter kommer väl till pass denna gång.

Mitt scenario är att hästen kommer till spets denna gång, sedan är det upp till kusk Lars-göran Söderberg om hästen ska köras där eller inte. Enligt den info som finns kommer dock kusk att välja att köra i spets då man tror på bra chans att ge favoriten Nr 7 Mariluck en rejäl match. Det vankas bike för mitt drag vilket också tyder på att man vill köra andrahandsfavoriten i spets.

Favorit är alltså Nr 7, en mkt fin häst som nu ger debut i ny regi, men man ska ha i åtanke att hästen inte startat på flera mån vilket borde vara till fördel till mitt spel.

Som jag läst loppet är det toppchans till en platsplacering för mitt spel & kommer även lägga till ett minispel på vinnare.

Mina spel blir enligt nedan.

Plats: 7 units
Vinnare: 2 units

Lycka till vid rygg!

Spela på Unibet och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td