Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-10, 14:18   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-04-10 19:00 KAIS Mora IF - Täby FC IBK (SSL)


2018-04-10 19:00SSLKAIS Mora IF vs Täby FC IBK -1.5 FT 8 1.850

KAIS Mora IF -1.5 - Täby FC IBK @ 1.85 (Coolbet), insats 8 units (ca 4%)

Jag tror det här tåget fungerar bäst med kol och jag skyfflar in än mer än förra matchen. Statistiskt är ju förutsättningarna i stort sett desamma som senast jag rekade dessa lagen förra torsdagen. Det lilla vi har att förhålla oss till nu jämfört med då är just att de lyckades vinna med 7-4 hemma efter att ha legat under tidigt med 0-3, samt så fick de 8-3 i baken på bortaplan i lördags. Men då oddset är 1.85 fortsätter jag tro på det här.

Statistiken
Det går inte att blunda för att Täby endast vunnit en enda gång borta vad gäller inbördes på 16 försök. Visst är Täby ett annat och bättre lag idag men det skiljer fortfarande en del mellan dem - speciellt när det är hemmaplan. De senaste fem inbördes mötena hemma för KAIS Mora har slutat 4-2, 4-2, 8-2, 9-6 och 7-4. Och det är endast tre vinster som inte har slutat med minst två måls marginal av de 16 nämnda matcherna.

Matcherna i semifinalserien
Som jag redan nämnt vände KAIS Mora 0-3 efter tio miuter till seger med 7-4 efter 60 minuter förra hemmamatchen. Starkt men lite oroväckande med den dåliga starten. Det fick mig att fortsätta spela dalalaget även i förra matchen då jag värderade det psykologiska högre än statistiken etc. Det blev förlust med 8-3 och jag fick inte ihop det riktigt.

Har förvisso inte sett hela matchen men det ser lite passivt ut överlag tycker jag på de målen de släpper in och det rann iväg lite för mycket. Det känns mer stabilt på hemmaplan där det är lite annan energi med i matchen.

Summering
Det finns inte så mycket att tillägga mer än den förra reken och jag tycker ju inte att chansen är mindre nu än vad den var senast trots förlusten borta. Och jag kan inte se att man bjuder på 0-3 igen innan man börjar producera framåt. Jag litar på tränarna att de får stopp på framför allt kapten Jennifer Stålhult i Täby men även att den egna kaptenen Anna Wijk fortsätter producera!

Senast fick vi 1.85 och detsamma gäller nu. Skillnaden är att de som spelade det raka spelet till 1.61 senast får ge avkall på några punkter, 1.57 finns det spelet till. Och jag har sagt att KAIS Mora kommer spela sin femte raka final och då är det bara vinst som gäller ikväll! Kämpa nu!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-10, 20:12   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

FÖRLUST! De lag som i framtiden vill vinna kan ju bara meddela mig så spelar jag på andra laget så är allt biff sen. Nej, men serist alltså. KAIS Mora leder med 3-0 efter första och 4-1 efter andra och låter Täbys stjärnspelare dundra på för fullt i sista (bytte de ens?). Mora förlorar alltså hemma med 4-0 i sista perioden. Det är ju snudd på lika sjukt som när United vände senast. Helt obegripligt! Nu blir det nog ingen femte final i rad... eller så sopar de banan...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td