Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-11, 14:36   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-11 19:00 Ditty Bopper - Vinnare (Bergsåker Lopp 7)


2018-04-11 19:00Bergsåker Lopp 7Ditty Bopper vs Vinnare 1 ANNAT 3 2.900
Bet365
Ikväll vankas det V86 -tävlingar från Solvalla/Bergsåker.

Har hittat några spel i vanlig ordning som jag kommer att testa hos nätbolagen.

I den tredje V86-avdelningen som avgörs på Bergsåker kommer jag testa ett vinnarspel på favoriten Nr 2 Ditty Bopper som jag tycker står inför en mycket passande uppgift i detta lopp.

Mitt spel kommer till start med 1 lopp i kroppen efter flera månaders vila. Den var då ute i betydligt hårdare motstånd än detta och fick ett lopp i rygg på ledaren. Lucka kom sent och den gick i mål med sparade krafter som 5a. Dessa sparade krafter tror jag ska komma väl till pass till detta lopp.

Förra året var hästen ute flertalet gången i betydligt hårdare motstånd än detta, framförallt när den tränades på Solvalla av Walmann. Senare under året byttes regi till stall Lindheroth där hästen tog två imponerande segrar. Den tränas fortf av Per Linderoth men i detta lopp körs hästen av Ulf Ohlsson vilket är ett klart PLUS i min bok.

I detta lopp hoppas jag på tidig ledning, de värsta konkurrenterna startar med sämre lägen. Mitt spel är stabil från start så trots spår 2 som normalt är lite trångt tror jag hästen ska komma iväg bra. Den enda från start som ska kunna "bråka" är Nr 1, men jag tror att Nr 7 ska kunna ta sig till spets och där säger man från stallet att man vill köra i ryggar, så jag hoppas och tror att Ulf Ohlsson är med på noterna och tidigt kör fram för att överta ledning, därifrån ska det sedan vara bra chans till seger.

Av de med sämre lägen som jag nämner ovan är jag mest rädd för Nr 4 samt 11. Nr 4 tror jag dock kommer tappa rejält från start då det är en mkt osäker häst, Nr 11, ja den är ju helt utlämnad till hur övriga går iväg från start.

På tillägg finns några fina hästar, 13 & 14, men att de med 20 m tillägg ska plocka längder på slutvarvet på mitt spel har jag väldigt svårt att se. Nu när det börjar vankas vår & snabbare banor är det svårt att plocka in tillägg i jämna lopp.

Helt klart tror jag favoriten har bra chans i detta lopp, vi erbjuds ett helt ok odds i min bok och jag testar med att investera 3 units på detta spel.

Lycka till vid rygg !

Spela på Bet365 och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td