Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-12, 08:31   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-04-12 19:00 Storvreta IBK - Mullsjö AIS (SSL)


2018-04-12 19:00SSLStorvreta IBK vs Mullsjö AIS -1.5 FT 8 2.000
Bet365
Storvreta IBK -1.5 - Mullsjö AIS @ 2.00 (Bet365), insats 8 units (ca 4%)

Senaste hemmamatchen för Storvreta slutade 10-7 men det låter jämnare än det var och jag tror det kommer bli en liknande historia igen. Senast lagen möttes så ledde Storvreta med 3-0 redan efter sex minuter på bortaplan och trots att de hade 6-4 när halva sista perioden återstod lyckades de inte knyta ihop säcken. Det blev förlust i förlängningen och det gör att Mullsjö får ytterligare en hemmamatch i den här semifinalserien.

Det står 2-2 och det är bäst av sju som gäller. Normalt hade Storvreta avgjort matchserien ikväll men nu får de alltså vänta ytterligare några dagar men att de inte skulle koppla grepp ikväll känns både ologiskt och orättvist. För de som inte vill gå på ett handicapspel så finns det hyfsat trevliga odds på överspelen också, bl a 1.85 Ö11.5 mål samt 1.97 på Ö3.5 mål i första perioden.

Det som ligger mest till grund för spelet är att Storvreta är bästa laget, de vann grundserien och var hela 20 poäng bättre än Mullsjö (som slutade på femte plats. Storvreta gjorde 249 mål fram mot 197 för Mullsjö och bakåt släppte Storvreta in näst minst bollar, nämligen 148 stycken. Mullsjö däremot släppte in flest av lagen som tog sig till slutspel, hela 174 stycken. Så överspelet känns också intressant här men då måste Mullsjö hjälpa till och producera även ikväll och det tror jag de gör men hur mycket?

Hittills i semifinalserien så har det varit jämna resultat varav två matcher har gått till förlängning där Mullsjö avgjort bägge. Senast på hemmaplan vann uppsalalaget med 10-7 som nämnts men det var inte lika jämnt i matchen, samt vann de första bortamatchen med 9-8.

Lagen har även mötts en gång tidigare i Uppsala under säsongen och den matchen slutade 7-3 till hemmalaget. Det finns mer statistik - som pekar åt bägge håll men jag går mer på att bästa laget tar hem segern nu och tror de gör det relativt enkelt. Nu kommer de inte bjuda in Mullsjö mer.

Jag går trots usel form in med relativt hög insats då jag tycker detta är mer en 55/45 än tvärtom som Bet365 vill ha det till. Så jag och Marathonbet står mer enade i oddssättningen här.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-12, 16:43   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har själv gått in TUNGT på över 11.5 mål i denna match. Snacka om att det blivit mål i dessa matcher.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-12, 20:12   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

9-6 till Storvreta och mycket mål som vanligt

Bra spelat!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-12, 20:15   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

VINST! Kunde rekat ett flertal spel men det viktiga var att huvudspelet satt även om samtliga suttit och jag hoppas fler dunkade på här. Grattis till patrik_g nedan (eller över beroende på var ni läser) och det känns skönt med lite grönt igen! Men efter 4-0 och knappa tolv minuter spelade var den nästan jinxad för hux flux släpper de upp Mullsjö igen! Men så är det väl när det är full fart i anfallsspelet. Sen kändes det lugnt igen efter 8-4 men strax innan slutet hade vi 8-6 och jag undrar verkligen vilken trollformel jag fått kastad på mig! Men det redde ut sig till sist!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td