Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-13, 19:43   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

2018-04-14 04:05 Vegas Golden Knights - Los Angeles Kings (NHL)


2018-04-14 04:05NHLVegas Golden Knights vs Los Angeles Kings ÖVER Ö 5 FT+OT 5 1.800

Golden Knights – Kings Ö 5 (FT+OT) – 5u x 1.80 @ Pinnacle

En efterlängtad vinst igår även om det inte var lika klart som resultatet indikerar. Ny dag och nya matcher och gillar överspelet i Golden Knights – Kings!

Även om det bara blev ett mål i första matchen så var det riktig slutspels hockey! Golden Knights fortsatte att pressa högt och gjorde det bra. Kings var inte dåliga och spelade minst lika hårt. Både Fleury och Quick såg riktigt bra ut och båda dessa herrar vet vad som krävs av dem om deras lag ska ta sig långt i Stanley Cup.

D. Doughty som är Kings bästa back och kanske ligans bästa för den delen är avstängd den här matchen efter en otillåten tackling i förra matchen. Detta tror jag kommer göra att Kings ändrar om en hel del i sin gameplan. Eftersom ingen kan ersätta Doughty tror jag man kommer göra allt för att spendera så mycket tid som möjligt i Golden Knights zon och förväntar mig därför att man går all in från första bytet. Kings har kapaciteten att hålla Golden Knights där nere och förr eller senare kommer målen då, trots att Fleury vaktar kassen. Men detta kommer även ge Golden Knights en chans att kontra när de vinner pucken och efter den här säsongen vet vi hur snabba spelare de har. Doughty är mästare på att döda sådana kontringar så det kommer märkas att han är avstängd. Även J. Muzzin som är en av Kings bästa backar missar troligen matchen. Igår på träningen körde han fortfarande med no-contact tröja så svårt att se att man skickar in honom i den här matchen.

Om Kings skulle misslyckas med att hålla Golden Knights i sin zon lär Kings bli överkörda i sin egen och igen, Doughty går inte att ersätta där. Tror inte Golden Knights ändrar om så mycket i sin gameplan trots avstängningen då de vet att de bara behöver köra på som vanligt den här säsongen. Det som talar mot spelet är Quick och Fleury och därför väljer jag att hålla nere insatsen, för båda kan stänga ner det andra laget när de känner för det.
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td