Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-18, 13:37   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-18 20:30 Uccello Jet - Plats (Solvalla Lopp 9)


2018-04-18 20:30Solvalla Lopp 9Uccello Jet vs Plats 1 ANNAT 4 3.000
10Bet
V86-6, lopp 9 Solvalla väljer jag att spela Nr 3 Uccello Jet att komma topp 3.

En häst jag spelade vinnare på i senaste starten, hästen fick då en bra start men föll som vanligt ur trav i första sväng. Det speciella med denna häst är att galopperna oftast är väldigt korta, vilket det var även denna gång men självklart tappades viktiga positioner. Hästen kördes ikapp, avslutande strålande längst ut i bananskal som tvåa i mål men diskades för trängning.

Som nämnts ovan är hästen mkt speciell, misstänker att det blir en kortare galopp även idag, men denna gång är distansen 2640 m. Jag hoppas och tror att hästen "nöjer" sig med EN galopp i loppet, då ska det finnas bra chans till en topp 3. Att överkapacitet finns i detta magra fält råder inga tvivel om.

Stor favorit är Nr 9 Den Perignon, vet inte vad jag ska säga om det, som sagt inget bra lopp detta, så kan vara rätt men har inte direkt strålat om hästen sista starterna enligt mej.

Kan säkert ryckas konstigt att reka en häst som med 75 % säkerhet drar på sig en galopp, men jag motiverar det med att jag är rätt säker på att hästen är topp 3 så länge den håller sig till en kortare galopp i starten.

Sedan måste man även väga in oddset på detta spel, det erbjuds 6 ggr på vinnare och 3 ggr på topp 3. Visst, är lite vinna & försvinna över hästen, men oddsen är snedvridna enligt & därför testar jag.

Investerar 4 units på detta spel.

(Bet365 är spelet lagt hos)

Spela på 10Bet och få Se bonus här


Senast redigerad av robfri den 2018-04-18 klockan 13:52.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td