Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-19, 14:45   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-19 19:30 Thats The Spirit - Vinnare (Axevalla Lopp 5)


2018-04-19 19:30Axevalla Lopp 5Thats The Spirit vs Vinnare 1 ANNAT 7 2.500

I kvällens andra V64-avdelning kliver jag in med maxinsats på Thats The Spirit att vinna loppet.

En häst som här gör debut hos stall Veijo, tidigare har den tränats av Jan Hansen och även där gjort det mkt bra. Men självklart är det intressant mu när den kommer till en större tränare.

Veijo hymlar inte heller, han tror denna häst kommer utvecklas mkt, tidigare har hästen visat en del osäkra tendenser men just såna hästar är Veijo expert att få ordning på.

Till denna start kommer man även rycka alla skor, ngt som fungerat mkt bra i träning hälsar Veijo.

Loppet är en spårtrappa, dessutom lärlingslopp. Hästen körs här av duktige lärlingen Hanna Halme som börjar ta för sej mer & mer i de svenska lärlingsloppen. Helt klart en av de bättre körsvenena i detta lopp.

Av motståndet är det inte mkt jag räds, finns en del betrodda men ingen har visat den kapacitet mitt spel innehar.

Mitt scenario är spets & slut. Investerar maxinsats på detta drag.

Lycka till vid rygg.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td