Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-22, 16:39   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12132

Sportsbetting
Stats: 140 - 111 - 1
ROI: 116.22%
Vinstprocent: 55.78%

Standard

2018-04-22 21:00 Philadelphia Flyers - Pittsburgh Penguins (NHL)


2018-04-22 21:00NHLPhiladelphia Flyers vs Pittsburgh Penguins 2 FT+OT 5 1.670
Unibet
Jag väljer att spela Pittsburgh Penguins att vinna över Philadelphia Flyers i kvällens tidiga NHL playoffs. Högsta odds just nu finns på Unibet till 1.67.

Pittsburgh Penguins kunde ha avgjort den här serien uppe i Pittsburgh för några dagar sedan, men de irriterande Flyers var fast beslutna att tvinga fram en till match. Så här är vi tillbaka i Philadelphia för Game 6, med Penguins som har en möjlighet att gå vidare till andra omgången. Pittsburgh spelade inte den mest inspirerade ishockeyn i Game 5. De spelade inte som det desperata laget, som däremot Philadelphia Flyers.

Flyers trodde på sig själva, när många andra inte gjorde det, inklusive jag själv. De har fortfarande två matcher kvar att vinna, där de måste vinna eller åka hem. Personligen tycker jag att Pittsburgh borde ha avgjort detta senast, och allting kan hända i en sjunde match, så det är nog det sista man vill ska hända. Nej, det här skall Penguins nog kunna avgöra ikväll.

Philadelphia har gett Penguins lite "broderlig kärlek", eftersom Pittsburgh har besegrat Flyers båda gångerna i Philadelphia. Flyers var inte ens nära med 5-1 och 5-0 vinster för Penguins. Game 5 var den enda jämna matchen i den här serien, de andra var blowouts. Matt Murray kan vara hot eller cold ikväll, men i slutspelet är han vanligtvis hot. Han har under sin karriär 1.91 GAA och 0.929 save percentage i slutspelet. Flyers måste hitta ett sätt att få hål Murray för att få till Game 7. Under regular season är han benägen att ha svackor då och då, men Murray har inte kollapsat under playoffs, och jag tror inte han gör det ikväll heller.

Penguins och Capitals är mycket lika i den meningen att om deras goaltending kan hållas på en hög nivå, kommer offensiven att till stor del kunna ta hand om resten. Tja, det finns också en uppenbar skillnad. Penguins har visat sig vara mycket mer konsistenta än Capitals. Efter att ha tagit en 3-2-serie igår är Caps och Pens i samma position för närvarande. Murray har varit nästan perfekt efter en förlust i slutspelet. Observera att han är 9-1 efter en förlust i slutspelet. I fyra av hans sista elva matcher har han hållit nollan, så jag skulle säga att han är ON för tillfället. Murray spelade också en stor roll i Stanley Cup-finalen för ett år sedan mot Predators, då han höll nollan i 2 av 6 matcher.

Flyers gjorde senast ett sent mål på Murray och tog en 3-2-ledning, och avgjorde sedan matchen med att göra 4-2 i tom kasse. Sean Couturier flippade in ett skott från blueline, vilket Murray inte hade en chans att ta. Det var inget speciellt med målet, förutom det faktum att Couturier visste att genom att sätta pucken på mål kan leda till att bra saker händer. Om jag skall vara helt ärlig så spelade Penguins absolut inte sitt bästa spel, men man hade ändå betydligt fler skott på mål, 32-25. Pittsburgh har dominerat Flyers i skott på mål i fyra av fem matcher.

Efter en liten miss från Penguins i den senaste matchen, som fortfarande kunde ha gått hur som helst, förväntar jag mig att de kommer tillbaka med lite mer eld i Game 6.
Vi har sett en del överraskningar i playoff så här långt, och man skall inte ta något förgivet, men än en gång så skulle jag bli aningen förvånad om Pittsburgh släpper detta till en sjunde match. Deras goaltending i kombination med en stark offensiv och rutin borde vara tillräckligt för att slå ut Flyers inatt.

Spela på Unibet och få Se bonus här

maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td