Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-25, 14:48   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-25 20:00 Born Unicorn - Vinnare (V86-8)


2018-04-25 20:00V86-8Born Unicorn vs Vinnare 1 ANNAT 3 3.550

I den sista avdelningen kliver jag in med ett vinnarspel på nr 3 born Unicorn som jag tycker ska ha god chans att leda från start till mål.

Hästen har alltid tävlat i tuff konkurrens och gjort det bra dessutom. Helt klart är hästen bäst i ledning vilket jag alltså tror den får ikväll.

Stor favorit är Nr 11 very kronos men bakspår i en årsdebut mot bra hästar luktar snällt upplägg lång väg vilket innebär att born Unicorn borde få bestämma i tät utan vidare diskussion.

Stall Melander meddelar att mitt spel är i bra form, balans är inte klart i akrivande stund men hästen har tidigare fungerat på alla balanser så det ska inte vara några problem.

Tycker Racebets ligger aningen högt på detta spel och investerar 3 units.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td