Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-27, 09:55   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-28 16:00 Cruzado Dela Noche - Plats (V75-7)


2018-04-28 16:00V75-7Cruzado Dela Noche vs Plats 1 ANNAT 4 2.900
LeoVegas
I den sista V75-avdelningen får vi se riktigt fina hästar då Olympiatravet går av stapeln. Ett mycket jämnt lopp på förhand där vi ser Nr 1 Day Or Night In som favorit.

Jag kommer dock göra ”omtag” på mitt stora drag förra lördagen, Cruzado Dela Noche, men denna gång kommer jag göra det som ett plats-spel. Tycker oddset är på tok för högt för att motstå.

Förra veckan var hästen på väg mot en övertygande seger från dödens då körsven Ulf Ohlsson inte fick loss utrustning på hästen och helt plötsligt tvärstannade Cruzado och gamle Beau Mec kunde spurta förbi sista 100 metrarna. Utan den incidenten hade inte Cruzado förlorat loppet.

Nu startar hästen från bricka 6 bakom bil, ngt spår längre invändigt hade varit tacksamt, å andra sidan hade säkert inte oddset vi nu erbjuds varit lika lukrativt.

Jag hävdar fortfarande att detta är en häst som kommer tävla i de stora loppen i år, kapacitet finns och den ser verkligen jättefin ut för dagen så ngn fara med formen finns icke.

Ulf Ohlsson får en ny chans i detta lopp, från stall Melander meddelar man på nytt optimal balans och min förhoppning är att hästen kan slinka ner i 2a eller 3e utvändigt från start och sedan spurta in på en platsplacering över upploppet.

Testar 4 units på detta spel.

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td