Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-27, 18:07   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-04-28 02:00 Indiana Pacers - Cleveland Cavaliers (NBA)


2018-04-28 02:00NBAIndiana Pacers vs Cleveland Cavaliers +1.5 FT+OT 5 1.910

Jag väljer att spela Cleveland Cavaliers +1.5 mot Indiana Pacers i nattens NBA playoffs. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.91.
Cleveland Cavaliers åker till Bankers Life Fieldhouse för att spela mot Indiana Pacers fredagen den 27 april 2018. Öppningslinan för denna matchup har Indiana som 1.5 poäng favoriter.

Game 6 kommer alltså att spelas inatt, och Cavaliers har chans att avgöra här, då man leder serien med 3-2 just nu. På onsdagen i Game 5 gjorde LeBron James en tre-poängare alldeles i slutet och tog därmed Cleveland till en 98-95 seger. Cavaliers satte 26 av sina 27 freethrows och sköt 41 procent fieldgoals totalt sett. Cleveland outscored Indiana 32-17 under tredje quartern och hade en 8 poängsledning inför fjärde quartern. LeBron James gjorde hela 44 poäng i matchen kombinerat med 10 rebounds och 8 assists. Kyle Korver fick till 19 poäng och 6 rebounds för Cavaliers.

De femte-seeded Indiana Pacers har haft sina chanser i denna bäst av sju serien och står nu inför en elimineringsmatch. Pacers fick senast till en mycket bra start på matchen och gjorde 56 poäng under första halvleken och byggde upp en sju poängsledning till halvtid. Indianas skytte var också mycket bra med 48 procent fieldgoals totalt. Domantas Sabonis ledde Indiana offensivt med 22 poäng och 5 rebounds på 33 minuter speltid. All-Star G Victor Oladipo gjorde 12 poäng och 12 rebounds för Pacers. Totalt 5 spelare gjorde 10+ poäng för Pacers i den senaste matchen.

Jag ser att Cleveland har stora fördelar här. Detta är en sådan typ av match där stora spelare kliver fram och tar ansvar. Och med stora spelare menar jag LeBron James. Jag tror inte att Cavaliers släpper detta till Game 7, utan rutinen och talangen kommer att avgöra här. Indiana har ett ungt lag, och man hade verkligen sina chanser i denna matchserie, men har bara inte kunnat avgöra till sin fördel.

Det är skillnaden här, Cavaliers har rutinen medan Pacers saknar erfarenhet av sådana här matcher.
James har hettat till rejält här, och det här är sådana matcher där han tar sitt lag upp på ryggen och "gets the job done". Han får helt enkelt saker att hända på planen, och är den bästa spelaren i NBA.

Jag skulle kunna skriva en uppsats om LeBron James och hans spel, men denna rek håller jag kort, eftersom det inte finns så mycket mer att säga. Kort och gott, Clevelands rutin kommer att avgöra denna matchen och jag tror man skickar ut Pacers inatt. Vi får +1.5 på Cleveland, så man kan dock förlora matchen med 1 poäng och spelet vinns ändå.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td