Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-28, 12:29   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

2018-04-29 02:10 Vegas Golden Knights - San Jose Sharks (NHL)


2018-04-29 02:10NHLVegas Golden Knights vs San Jose Sharks -1.5 FT 5 2.700
Unibet
Golden Knights FT – 10u x 2.05 @ Coolbet
Golden Knights -1.5 – 5u x 2.70 @ Unibet

Blev 0-2 och -16u och det här är en sån där frustrerande förlust. Predators dominerar hela matchen och har 48-19 i skott! Men man får inte in pucken. Forsberg hade två i stolpen, Hellebuyck har ett par riktigt bra räddningar. Det här är en match som lika gärna hade kunnat sluta 4-3 till Predators men nu var det en sån där natt när inget går vägen för dem. Jets gör det dock riktigt bra när de fick chansen och utnyttjade verkligen sin fart men tycker det såg ganska oorganiserat ut i försvarszonen under stora delar av matchen. Predators förtjänade vinsten här och att det är 1 mål ifrån att överspelet sitter och Forsberg har t ex 2 i stolpen, ja det var en sån natt som sagt. Nya tag idag!

Reken
Utklassning i första matchen när Golden Knights vann med 7-0. Egentligen speglar inte resultat matchbilden då det var ganska jämt spelmässigt, skillnaden var Fleury som fortsätter vara magisk för Golden Knights. I slutspelet har han .982 SV% och har bara släppt in 3 mål på 5 matcher, sinnessjukt är ordet! Jones såg inte alls lika bra ut på andra sidan av isen och det var tydligt att Golden Knights lyckats hantera vilan på en vecka bäst av lagen.

Golden Knights byggde vidare på sitt fina spel som gjorde att de vann med 4-0 i matcher mot Kings. De fortsätter sätta press och spela ett tight försvar framför Fleury och de har fyra riktigt jämna kedjor som alla kan skapa chanser framåt när de får chansen. Ett av Sharks problem i första matchen var att de inte hängde med Golden Knights och gav dem 10 chanser i PP och det är inte hållbart mot något lag, speciellt inte ett så pass bra lag som Golden Knights som var 3/10 på dom möjligheterna i PP.

I slutet av matchen försökte Kane få igång Sharks inför game 2 och körde en cross-checking på Bellemere. Tyvärr träffade den Bellemere i ansiktet och Bellemere är därför osäker inför nattens match samtidigt som Kane är avstängd i game 2. Personligen tycker jag att Kane gjorde rätt då de behövde göra någonting för att tända till inför nattens match. Jag tror inte han siktade på att träffa Bellemere i ansiktet men det är alltid lätt hänt när du siktar på axeln. Det är vad det är och förhoppningsvis kan Bellemere starta!

I nattens match lär vi inte få se lika stora siffror men jag tror Golden Knights fortsätter tugga på och slita hårt för varandra och så länge Fleury spelar på den här nivån behöver de inte göra många mål framåt för att vinna matcher. Sharks måste gå in till nattens match och tänka att det är ny dag med nya möjligheter men utan Kane tror jag de får svårt då han är extremt viktig för laget. Även Jones måste hitta tillbaka till sitt spel om de ska ha en chans, men om inte Quick kunde ge Kings en vinst trots att han spelade hur bra som helst har jag svårt att se hur Jones ska göra det för Sharks då Quick enligt mig är vassare. Väljer att ta med -1.5 då det finns två olika scenarion enligt mig. Antingen får vi se hur Golden Knights springer iväg med matchen igen för att Jones spelar som sist, eller så får vi se en hård, jämn match och då Fleury spelar bäst för tillfället är det förmodligen Golden Knights som har ledningen med ett mål inför slutet och då spelar det ingen roll för Sharks om de förlorar med 1 eller 2 mål så då lär vi få se Jones plockas ganska tidigt.

Spela på Unibet och få Se bonus här

CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td