Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-28, 17:58   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-04-29 04:30 Golden State Warriors - New Orleans Pelicans (NBA)


2018-04-29 04:30NBAGolden State Warriors vs New Orleans Pelicans +9 FT+OT 5 1.990

Jag väljer att spela New Orleans Pelicans +9 över Golden State Warriors i nattens NBA playoffs. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.99.
New Orleans Pelicans reser till Oracle Arena för att spela mot Golden State Warriors lördag 28 april 2018 i Game 1. Öppningslinan för denna matchup har Golden State som 9 poängs favoriter.

New Orleans snittar 111,7 poäng per match denna säsong, vilket rankar dem 3: e i NBA. Deras genomsnittliga poängmarginal är 1,3 och deras shooting är 48% som ett lag, vilket rankas 2: a. Man skjuter 36% threepointers, vilket rankas 14: e i ligan. De snittar 44,4 rebounds per match och 26,8 assists per spel, vilket rankar dem 10: e och 3: e i de offensiva kategorierna. I turnovers rankas de 9: e med 14,9 per match. Pelicans släpper till 110,4 poäng per match till sina motståndare vilket rankar dem 29: e ligan. De släpper också till 45% shooting% och 36% threepointers, vilket rankar dem 9: e och 8: e i de defensiva kategorierna. Motståndarna snittar 45,5 rebounds vilket rankas 25:e och de ger upp 23,7 assists per match, vilket sätter dem på 20: e plats i ligan.

Golden State är 1:a i ligan med 113,5 poäng per match i år. De är 1:a i ligan i shooting% på 50%, medan deras genomsnittliga poängmarginal är 5,98. De skjuter 39% threepointers, vilket rankas som 1: a i NBA. De är 17:e i ligan i rebounding med 43,5 rebounds per match, och 1: a i assists per match med 29,3. Warriors är femte i turnovers per match med 15,5. Man släpper till 107,5 poäng per match, vilket rankar dem 18:e i NBA. Man släpper till 45% shooting% och 36% threepointers, vilket rankar dem 3: e och 10: e i den defensiva statistiken. De rankas 16: e med 23,6 assists allowed per match och 8: e med 42.5 rebounds allowed per match.

Western Conference Semifinals kör igång när New Orleans Pelicans besöker Golden State Warriors på lördagskvällen. De sjätte-seeded Pelicans vann fem matcher i rad i slutet av regular season och svepte Portland i sin första serie. I sista matchen mot Portland tog New Orleans en imponerande 131-123 seger. Pelicans outrebounded Trail Blazers med en 51-37 marginal och sköt imponerande 58 procent fieldgoals. All-Star F Anthony Davis gjorde 33 av hans 47 poäng under andra halvleken. Jrue Holiday bidrog med 41 poäng och 8 assists för Pelicans.

De försvarande NBA-mästarna Golden State Warriors spelade utan All-Star G Steph Curry (knä) under sin första serie mot San Antonio. Man vann mot Spurs i fem matcher och släppte bara Game Four på bortaplan. I senaste matchen byggde Golden State upp en 11 poängs ledning till halvtid och tog en 99-91 seger och slog ut San Antonio. Warriors höll hela vägen och spelade bra försvarsspel, vilket begränsade Spurs till 37 procent shooting%. Kevin Durant gjorde 25 poäng och Klay Thompson fick till 24 poäng i matchen. All Star F Draymond Green bidrog med 17 poäng, 19 rebounds och 7 assists.

Jag följde med den första serien mellan Warriors och Spurs, och en sak slog mej där. Jag frågar mig själv detta, när under den serien tyckte jag att Warriors såg heta ut, "sharp" och oslagbara ut? Den tanken slog mig faktiskt aldrig, dom har inte imponerat i den grad att jag känner mig villig att spela Warriors -9. Stundtals okoncentrerat och ofokuserat.

Å andra sidan angående serien mellan New Orleans och Portland. Där frågar jag mig själv samma sak, när under den serien tyckte jag att Pelicans såg heta ut, och oslagbara. Svaret är faktiskt i alla matcher. Fruktansvärt imponerande av Pelicans.
+9 på New Orleans tycker jag är aningen för många poäng här. Faktum är att Pelicans har snittat 116 poäng per match de 5 senaste, och bara släppt till 104 poäng. Därtill har man också haft bra fieldgoal%, hela 53% vilket är mycket bra.

Warriors däremot har bara snittat 105 poäng de 5 senaste matcherna, och släppt till 96 poäng. Dock skall man komma ihåg att Spurs inte är ett speciellt bra scoring team, man har inga direkta superstar i laget.
Därtill är Pelicans också 5-0 ATS de 5 senaste bortamatcherna. Frågan är om Warriors har något svar på Anthony Davis heta form just nu, som snittar 33 poäng och 11 rebounds. Nej, jag har svårt att se Warriors få till bra försvarsspel mot spelare som Davis och några andra.
Pelicans är snäppet bättre än Spurs, och jag ser inget annat än en ganska jämn batalj här inatt.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td