Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-28, 18:56   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-04-29 02:00 Boston Celtics - Milwaukee Bucks (NBA)


2018-04-29 02:00NBABoston Celtics vs Milwaukee Bucks ÖVER Ö 196.5 FT+OT 5 2.000

Jag väljer att spela tre spel i NBA matchen mellan Boston Celtics och Milwaukee Bucks:

Spel 1: över 196.5 poäng (Odds 2.00, Pinnacle)
Spel 2: Boston team över 100.5 poäng (Odds 1.95, Pinnacle)
Spel 3: Milwaukee team över 96 poäng (Odds 2.03, Pinnacle)


Boston Celtics och Milwaukee Bucks möts alltså i den sjunde och avgörande matchen i första omgången av NBA playoffs.
Bucks hade ett regular season record på 44-38. De var 3: e i den Central Division. De hade en poängdifferens på -0,3 eftersom man snittade 106,5 poäng per match samtidigt som de gav upp 106,8 per match. Celtics hade ett total record på 55-27 under den ordinarie säsongen. De slutade 2: a i Atlantic Division. De gjorde i genomsnitt 104,0 poäng per match och släppte till 100.4, vilket ger en poängskillnad på 3,6.

Bucks släpper alltså till 106,8 poäng per match som är 16: e i NBA. De släpper också till en shooting% på 47% och ett genomsnitt på 37% threepointers, vilket rankar dem 22: a och 25: e i de defensiva kategorierna. Motståndarna gör i genomsnitt 42,7 rebounds som rankas 12:e, och de tillåter 23,6 assists per match som sätter dem på 18: e plats i ligan. Milwaukee snittar 106,5 poäng per match i år, vilket är 15:e i ligan. Deras genomsnittliga poängmarginal är -0,3 och deras shooting% är 48%, som rankas 3: e. Man skjuter 36% threepointers, vilket rankas som 22: a i NBA. De snittar 39,8 rebounds per match och 23,2 assists per match, vilket rankar dem 30:e och 14:e i de offensiva kategorierna. I turnovers är man 20: e med 13,8 per match.

Celtics ger upp 100,4 poäng per match, vilket rankar dem 3: a i ligan. Man släpper till 44% shooting% och ett genomsnitt på 34% threepointers, vilket rankar dem 2: a och 1: a i den defensiva statistiken. De rankas 4: a med 21,3 assists allowed per match och 21: e med 43,8 rebounds allowed per match. Celtics är 10: e i ligan i turnovers med 14,1 per match i år. Boston är 20: e i NBA med 104 poäng per match denna säsong. De är 21:a i ligan i shooting% på 45%, medan deras genomsnittliga poängmarginal är 3,59. De skjuter 38% threepointers, vilket rankas som andra i ligan. De är 7: e i NBA i rebounding med 44,5 rebounds per match och 20: e i assists per match med 22.5. Celtics är 16: e i turnovers per match med 14.

Faktum är att det har blivit lowscoring matcher mellan dessa två lag de senaste matcherna, och därmed har också totalen gått ner några poäng, och då ser jag värde i överspelen här. Anledningen till att jag väljer att spela tre överspel här i samma match är enkel. Boston var urusla offensivt den senaste matchen, man är högt seedade här och nu är det dags att bevisa detta. Det är kniven mot strupen för båda lagen, och man har inte råd att missa mycket inatt, utan man måste sätta sina chanser. Båda lagen vet att de kan skjuta bra, och i en sådan här viktig match tror jag vi kommer att få se prov på det.

Jag ser att Boston kommer att öppna denna matchen hårt på offensiven, vilket jag tror kommer att tvinga Milwaukee till att hänga med här. När det är avgörande match här, blir det allt som oftast mycket foulande på slutet och totalerna är relativt låga här, och jag ser att chansen att båda lagen kommer att passera totalerna inatt är aningen högre än vad oddsen indikerar. Dessa två lag passerar 100 poäng mycket oftare än man inte gör det.

Det skulle inte förvåna mig ifall det blir en jämn batalj hela vägen, och därmed också stor chans för mycket foulande i slutet. De allra flesta matcher i Boston mellan dessa lag har också gått över 200 poäng de senaste åren, så också därför ser jag värde i överspelen här.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td