Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-30, 16:43   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 136 - 107 - 1
ROI: 115.04%
Vinstprocent: 55.97%

Standard

2018-05-01 01:10 Detroit Tigers - Tampa Bay Rays (MLB)


2018-05-01 01:10MLBDetroit Tigers vs Tampa Bay Rays 2 FT+OT 5 1.860

Jag väljer att spela Tampa Bay Rays att vinna över Detroit Tigers i nattens MLB baseball. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.86.

Tampa Bay Rays åker till Comerica Park måndagen den 30 april för spela mot Detroit Tigers. De förväntade starting pitchers är Jake Faria för Rays och Jordan Zimmermann för Tigers.

Rays har ett 12-14 record denna säsong. Starting pitcher Jake Faria har ett 1-1 record med en ERA på 6,33 och en WHIP på 1,59 i år. Han har 20 strikeouts över sina 21,1 innings pitched och han har gett upp 20 hits. Han tillåter 8,4 träffar per 9 innings och han har ett FIP ​​på 5.25. Bullpen har en ERA på 4,72 och de har gett upp 103 base hits den här säsongen.

Motståndarna slår .259 mot bullpen och de har 98 strikeouts och 42 walks. Som lag tillåter Tampa Bay 8,8 hits per nio innings samtidigt som man snittar 8,9 strikeouts per nio innings. De är 23: e ligan i team ERA på 4,71. Rays pitchers har gemensamt gett upp 219 base hits och 117 earned runs. De har släppt till 27 home runs den här säsongen, vilket rankar dem 17:e i ligan. Tampa Bay som pitching staff har 89 walks och 220 strikeouts. De har 3,6 walks per 9 innings och 8,9 strikeouts per 9. De har ett lag WHIP på 1,38 och deras FIP som en enhet är 4,17.


Detroit har ett 11-15 record i år. Jordan Zimmermann har en ERA på 7,91 och har ett 1-0 record och 1,71 WHIP den här säsongen. Han har 22 strikeouts över de 19.1 innings som han har spelat. Han har också gett upp 28 hits. Han tillåter 13 hits per nio innings och hans FIP står på 5.05. Bullpen har en ERA på 4,76 och de har gett upp 96 base hits denna säsongen.

Motståndarna träffar .262 mot Tigers bullpen. Deras relievers har 81 strikeouts och 43 walks. Som ett lag ger Detroit upp 8,9 träffar per nio innings samtidigt som man snittar 7,3 strikeouts per nio innings. De är 19: e i ligan i team ERA på 4,29. Tigers som ett lag har släppt till 223 base hits och 107 earned runs den här säsongen. De har gett upp 29 home runs i år, vilket rankas 12:e i Major League Baseball. Detroit som pitching staff har 84 walks och 183 strikeouts. De har 3,4 walks per 9 innings 7,3 strikeouts per 9. Deras lag WHIP är 1,37 medan deras FIP som enhet är 4,45.


Detroits Jordan Zimmerman var mycket bättre när han spelade för Nationals. Jag hatar honom från ett handikappsperspektiv sedan han började spela för Tigers. Han är nu inne på sitt tredje år i Tigers, och faktum är att han blir sämre och sämre. Zimmerman hade en 4,87 ERA i sitt första år med Detroit 2016. Hans ERA steg till 6.08 i fjol och det är 7,91 den här säsongen. Detta kommer att bli Zimmerman sjätte start för säsongen. Han har ännu inte någon qualitystart denna säsongen.

Zimmermans karriär ERA mot Tampa Bay är 4,55 i fem starter, så jag är villig att ta mina chanser här med ett mycket hett Tampa Bay, som är 8-1 i sina nio sista matcher och spelar med mycket mer självförtroende än Tigers. Detroit är 3-6 i sina sista nio matcher. Jag tror heller inte att Tigers koncentration är på topp nu då man återvänder hem efter en veckas roadtrip. De kommer också sannolikt att vara utan deras bästa hitter, Miguel Cabrera. Han lämnade söndagens match efter fyra innings med en skada i vänster biceps.

Tampa Bays starter Jake Faria är en lovande second year pitcher, som är 1-0 med en 3,45 ERA under sina sista tre starter. Jag föredrar honom hemma, men Rays är ändå 7-3 i hans sista 10 bortastarter. Faria besegrade Tigers förra säsongen då han släppte till 1 run på sex hits i sju innings. Han är mitt val här mot Zimmerman speciellt med Cabrera troligtvis borta inatt.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td