Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-01, 09:54   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-05-02 02:00 Parlay - Plus & Plus hcp (NBA)


2018-05-02 02:00NBAParlay vs Plus & Plus hcp 2 FT+OT 5 2.030
Bet365
Spel:

Cleveland +11.5 @ 1.41
New Orleans +15.5 @ 1.43

Totalt odds: 2.03 @bet365



Jag väljer att spela en dubbel som köpta linor i nattens NBA playoffs i matcherna Golden State Warriors - New Orleans Pelicans och Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers.

Om vi börjar med att titta på mötet mellan Toronto Raptors och Cleveland Cavaliers, så är detta ett väldigt intressant möte. Cleveland och LeBron James visade senast mot Pacers var skåpet skall stå, även om det var en riktigt jämn match, och det hade kunnat gå hur som helst där.

För mig är dessa två lag ganska jämna. Toronto kämpade också stundtals med Washington i den första rundan, men man kunde avgöra på hemmaplan. Hemma är Raptors erkänt starka, och man borde vinna denna match, men som LeBron James såg ut i den senaste matchen tycker jag det skall vara möjligt att klara att förlora med mindre än 12 poäng här. Cleveland är ändå 13-7-1 ATS denna säsong som underdog dvs 65%, och man är också 11-5-1 ATS som underdog på bortaplan, 68.8%.
Detta är också första matchen i denna serien, så jag misstänker att det blir lite "känna på" basket i inledningen och Cavaliers +11.5 borde räcka här.




Det andra mötet mellan Golden State och New Orleans spelas också inatt, och Warriors tog den första matchen ganska enkelt, då New Orleans inte alls klev av bussen då. Inatt tror jag dock inte att det blir en lika enkel promenad seger, utan Anthony Davis och Pelicans borde vara på allerten redan från start inatt.

Senaste matchen för Warriors var den första på länge som jag tyckte att man gav allt. Nu har man fått känna på varandra, och Pelicans borde ha lärt sig av misstagen senast. På bortaplan har man ändå varit mycket bra både under ordinarie säsongen och i playoff. Under ordinarie säsongen var man hela 28-16 ATS, dvs 63.6% och i playoff är man 4-1 ATS på bortaplan (80%).
Kommer Anthony Davis upp i sin nivå inatt borde Warriors få svårt att stoppa honom. Jag tror att Warriors vinner matchen men att det blir mycket tight. Pelicans är absolut mycket bättre än man visade senast, och man skall absolut klara förlora med mindre än 16 poäng. Man är ändå 63.6% ATS denna säsong.

Jag ser värde här i denna dubbel då oddset blir aningen högre än då man spelar ett singelspel. Vi har ändå två lag här som har hög ATS statistik, och jag tycker att chansen är större att dessa två spel går in än vad oddset indikerar här.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td