Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-07, 14:01   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-05-08 20:45 Swansea City - Southampton (Premier League)


2018-05-08 20:45Premier LeagueSwansea City vs Southampton 1 FT 6 3.300
Unibet
Swansea - Southampton @ 3.30 (Unibet), insats 6 units (ca 3%)

Väldigt viktig match för bägge lag
Det här är en match som verkligen gäller då det vid vinst nästintill garanterar nytt kontrakt i Premier League medan en förlust kan bli oerhört kostsam även om chansen fortfarande finns då Huddersfield på 36 poäng inte kan känna sig helt säkra med två tuffa matcher kvar (dock oavgjort mot City senast). Vid ett oavgjort resultat bjuder de även in West Bromwich i matchen. Så nu är det kniven mot strupen på allvar för både Swansea och Southampton. Ett härligt spelobjekt då bägge lag är motiverade och man slipper dessa halvmotiverade lag som mest ska spela av säsongen.

Swansea
Tittar vi på hemmalaget så ser det ut som usel form och det är ju faktiskt sju raka matcher i ligan utan vinst vilket kan ses som ett stort bekymmer trots hemmaplan nu. Men kom ihåg det viktigaste här. Hemma har de bara en förlust "i rad" och det var 0-1 mot Chelsea och matchen dessförinnan blev det 1-1 mot Everton. Före detta hade de fyra raka segrar mot lag som Liverpool, Arsenal, Burnley och West Ham. Så kom ihåg att det trots "den dåliga formen" så är det faktiskt borta som det sett som tuffast ut.

Det är nämligen skillnad på 2-6-11 (11-32) på bortaplan vilket är drygt 36% av totalpoängen mot 6-3-8 (16-21) hemma vilket då är knappt 64% av totalpoängen. Swansea har dock Stoke hemma i sista omgången vilka redan har åkt ur serien och det kan vara deras räddning även om det inte blir seger här. Men då detta är en viktig sexpoängsmatch så är målet så klart inställt redan nu.

Southampton
Bortalaget har förvisso tre raka matcher i ligan utan förlust, 0-0 mot Leicester borta, 2-1 mot Bournemouth hemma samt 1-1 borta mot Everton senast. Kan ses som lite bättre form men nu är det borta och tidigare under säsongen har de lyckats skrapa ihop två segrar där. Dels i bortapremiären mot Crystal Palace (1-0) samt mot - numera nästjumbon - West Bromwich (3-2) vilket inte är imponerande. Jag tror de får svårt att vinna här och att de överhuvudtaget är favoriter förstår jag inte någonstans.

Deras bortafacit är 2-8-8 (16-30) vilket betyder drygt 42% av totalpoängen vilket är ungefär standard men segrarna uteblir även hemma där de har 4-7-7 (20-25). Så det oavgjorda känns ju mest logiskt när vi vänder och vrider här men det är inget resultat något av lagen kommer känna sig så nöjda med, framför allt inte Southampton tror jag som har Manchester City i sista omgången.

Summering
Möjligt att ett "handicapspel" +0.25 är ett "bättre" spel till 1.89 men jag tänker inte fega här då jag bara kommer ångra mig. 3.30 i odds känns för högt på laget jag tycker bör vara favoriter här om än bara knappt då det är en jämn match. Swanseas hemmaspel "på slutet" är det jag väger tyngst tillsammans med att det är kniven mot strupen för bägge lag.

Endast en av åtta matcher inbördes när Swansea haft hemma har slutat oavgjort om vi bryr oss om det historiska. Jag spelar utan att tveka här ner till 3.00 i odds då det här känns som en säker brytpunkt på 33% medan oddset nu ger oss en brytpunkt på 31%. Hade det inte varit Premier League hade jag nog vågat påstå att odds ner till 2.70 vore spelbart.

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td