Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-10, 13:03   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-05-10 16:45 Toddler - Vinnare (V64-6)


2018-05-10 16:45V64-6Toddler vs Vinnare 1 ANNAT 5 1.950

Gentlemannadagen vankas på Jägersro idag, inga kanonlopp kanske men ändå en del fina hästar som visar upp sej.

I den sista avdelningen tycker jag att favoriten Toddler ska ha mkt bra chans att vinna loppet och testar därför ett vinnarspel.

Hästen har visat gryende form i de sista starterna, näst senast satt den instängd och klättrar upp i vagn på framförvarande ekipage i ren iver att komma loss. Senast låg hästen långt bakom men via en strålande avslutning kom den in på andraplats på fina 11,8.

Som jag läser loppet tar Nr 1 spets, sedan ska kusk Conrad Lugaer kunna överta spets in i första sväng. Med den form hästen visat har jag sedan mkt svårt att se hästen bränna loppet.

Från stallet meddelar man optimal balans, blir full laddning mot spets och även de tror att mitt drag blir svårslagen.

Helt klart en bra chans, jag testar 5 units.

Lycka till!
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td