Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-10, 13:16   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 141 - 113 - 1
ROI: 117.53%
Vinstprocent: 55.51%

Standard

2018-05-11 01:00 Miami Marlins - Atlanta Braves (MLB)


2018-05-11 01:00MLBMiami Marlins vs Atlanta Braves ÖVER Ö 7.5 r FT+OT 5 1.940

Jag väljer att spela Miami Marlins och Atlanta Braves över 7.5 runs i nattens MLB baseball. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.94.

Marlins Park är platsen för matchen mellan Atlanta Braves och Miami Marlins torsdagen den 10 maj. De troliga starting pitchers är Mike Foltynewicz för Braves och Caleb Smith för Marlins.

Braves har ett 21-14 record denna säsong. Starting pitcher Mike Foltynewicz har ett 2-2 record med en ERA på 3,65 och en WHIP på 1,35 i år. Han har 43 strikeouts över sina 37 innings pitched och han har gett upp 33 hits. Han släpper till 8 hits per 9 innings och han har en FIP på 3,7. Bullpen har en ERA på 3,68 och de har gett upp 101 base hits i år. Motståndarna träffar .213 mot bullpen och de har 136 strikeouts och 82 walks. Som ett lag tillåter Atlanta 7,8 hits per nio innings samtidigt som man snittar 9,1 strikeouts per nio innings. De är 10: e i ligan i team ERA på 3,66. Braves pitchers har gemensamt gett upp 270 base hits och 127 earned runs. De har släppt till 29 home runs den här säsongen, vilket rankar dem 29:e i ligan. Atlanta som pitching staff har 157 walks och 317 strikeouts. De har 4,5 walks per 9 innings och 9,1 strikeouts per 9. De har ett lag WHIP på 1,37 och deras FIP som en enhet är 3,93.

Miami har ett 13-23 record i år. Med en ERA på 3,67 har Caleb Smith ett 2-3 record och en 1,17 WHIP denna säsong. Han har 48 strikeouts över de 34.1 innings som han spelat. Han har också gett upp 23 hits. Han tillåter 6 träffar per nio innings och hans FIP står på 3.36. Bullpen har en ERA på 5,12 och de har gett upp 139 base hits i år. Motståndarna träffar .252 mot Marlins bullpen. Deras relievers har 156 strikeouts och 67 walks. Som ett lag tillåter Miami 8,4 hits per nio innings samtidigt som man snittar 8,9 strikeouts per nio innings. De är 25: e i ligan i team ERA på 4,78. Marlins pitchers som ett lag har släppt till 297 base hits och 169 earned runs den här säsongen. De har gett upp 43 home runs i år, vilket rankas 11: e i Major League Baseball. Miami som pitching staff har 149 walks och 314 strikeouts. De ger upp 4,2 walks per 9 innings medan de snittar 8,9 strikeouts per 9. Deras lag WHIP är 1,40 medan deras FIP som en enhet är 4,51.

Jag ser stort värde här i överspelet, och misstänker att det kommer att bli en highscoring match pga ett antal orsaker. Foltynewicz har varit bra i början av säsongen dock. Han har faktiskt varit lite för bra. Jag misstänker att början på hans cold streak började i den senaste starten när han gav upp 6 runs över 5 innings mot Giants. Jag tror att han kommer att få kämpa här också.

Miami går med Caleb Smith. Jag tycker att den här killen har haft en hel del tur med sig hittills. Han har back-to-back shutouts. Men han är också killen som gav upp 12 runs i sina första 15 innings i år och har en 5,09 karriär ERA i Majors. Atlanta har varit mycket bra mot lefties den här säsongen, och jag tror att de kommer att kunna få till ett antal runs mot Smith och sedan sätta ordentlig press på Marlins bullpen, vilket är en av de värsta i ligan. Braves har spelat över totalen i fem av sina sista sex serie öppnare, och jag tror att dessa division rivaler kommer att göra sitt för att överspelet skall sitta. Intressant match att vänta, där jag tror Atlanta drar det längsta strået, och vinner med någonting kring 7-3.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td