Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-12, 06:44   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-05-12 16:00 Giveitgasandgo - Vinnare (V75-3)


2018-05-12 16:00V75-3Giveitgasandgo vs Vinnare 1 ANNAT 5 3.500
LeoVegas
Mycket fina tävlingar avgörs på Åby när det är V75 idag. Topploppen avlöser verkligen varandra och likaså de topphästar som kommer till start.

Dagens bästa spel tycker jag mej ha hittat i den 3e avdelningen, kommer spela Nr 5 Giveitgasandgo att vinna loppet.

Denna 4-åring från USA har endast gjort två starter i norden sedan den kom hit, dock mött de bästa i sin kull "overthere", och de starter den gjort här i Sverige har oxå varit mot toppmotstånd, senast var den 2a i Olympiatravet på topptiden 10,4 över medeldistans, och då ska man ändå ha i beaktning att det är en ovan distans för hästen.

Nu är det dax för favoritdistans för hästen, 1609 m, stallet hymlar inte med att man tror detta är en elitloppshäst och Frode Hamre som tränar hästen meddelar bra chans idag. Kusk är Erik Adielsson, som även kört hästen i de 2 sverige-starter den gjort.

Mitt scenario i detta lopp är att jag tror Nr 2 Quick Fix tar ledning, sedan är jag lite inne på att Erik kommer ladda rejält med mitt drag från start och jag tror han kör sej till ledning. Skulle han inte komma till ledning finns även open stretch att tillgå över upploppet. Oavsett hur jag räknar på loppet ska Erik kunna få en bra resa och då ska det vara bra chans till seger.

Motstånd saknas inte, Nr 7 Day Or Night In, Nr 9 Nadal Broline mfl är topphästar, men jag tror inte riktigt vi sett botten i Frode Hamres häst nu när det vankas ideal distans för kusen.

Kliver in 5 Units på detta spel och önskar lycka till !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td