Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-14, 08:24   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-05-14 16:15 Russia - Slovakia (Championships)


2018-05-14 16:15ChampionshipsRussia vs Slovakia ÖVER Ö 5.5 FT 5 1.854

Tabelltvåan Ryssland ska göra upp med ett taggat Slovakien under eftermiddagen, och vi tycker mållinan ligger fel.

Russia - Slovakia Ö5.5 @1.854

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ryssland ligger tvåa med 13 inspelade poäng, bakom Sveriges 17 och en match mer spelad. Denna match vill man nog mer än gärna vinna för att kunna placera sig en poäng bakom Sverige i seriefinalen som väntar här näst.

Slovakien kom till VM med en mindre namnkunniga trupp än på flera år. Jag trodde aldrig man skulle prestera som man gjort, då man verkligen fått ihop ett lag. Man har snott poäng från både Sverige och Tjeckien, och om man ska lyckas med samma bedrift mot Ryssarna nu ska bli intressant att se.

Ryssarna bör vara överlägsna
Ryssland har verkligen imponerat på mig den här turneringen, och det mesta talar för att vi ska få se en riktig nagelbitare mot Tre Kronor i nästa match. Däremot är handikappslinan inte speciellt upphetsande, och jag tror inte nödvändigtvis att man behöver köra över Slovakien, även om det är fullt möjligt såklart. Slovakien är otroligt snabba i sina omställningar. Man går som spjut i nord-syd riktning och kan mycket väl få in några puckar. Det såg vi inte minst mot Sverige senast vad de kan göra med lägen man bjuds på.

Att Ryssland ska peta in några mål räknar jag kallt med, och jag tänker att oddset ska ner till 1.75 iallafall innan till matchstart. Det ska även sägas att Rybar i Slovkiens mål storspelade mot Sverige, och han lär behöva göra något liknande här för att spelet inte ska sitta. Vi kör på Ö5.5 till 1.854 gånger såsen.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td