Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-18, 08:40   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-05-19 15:15 Sweden - USA (Championships)


2018-05-19 15:15ChampionshipsSweden vs USA +0 FT 5 2.330

Sweden - USA +0 @2.33
Insats: 5 units
Sannolikhet: 45%
Korrekt odds: 2.22
Spelvärde: 105%

-------------------------------------------------------------------------------------------

Då var det dags för semifinal, och Sverige ställs ut som solklara favoriter mot USA. Något jag ställer mig tveksam till.

Inget av lagen hade en enkel kvartsfinal att ta sig förbi. USA lyckades slå det spetsade Tjeckien, vilket faktiskt förvånade mig en aning då jag höll Tjeckien ganska högt. Patrick Kane klev fram och var riktigt spelsugen när han låg bakom vinsten.

Sverige trevade riktigt rejält mot Lettland. Absolut, Lettland är inte längre någon slagpåse, och man har faktiskt tagit poäng mot både USA och Kanada. I ett slutspel ska dock nivån höjas, och med de spelarmaterial den Svenska truppen besitter och den erfarenhet ska man kunna plocka ner Lettland enklare än man gjorde.

Det kan mycket väl bli så att Sverige går ihop som en grupp nu och kommer ut som ett helt annat lag mot USA. Sverige har dock allt att bevisa, och man har lallat sig igenom gruppspelet och tappat flera matcher, b.la. Tjeckien och Schweiz, och de två senaste matcher har faktiskt inte sett bra ut för Sveriges del. Dessutom brukar man ha otroligt svårt för transatlantiskt motstånd.

Sverige tilldelas hemmaplan, och p.g.a det ger jag dem aningen favoritskap i en annars 50/50 match. Oavsett vad ligger oddset helt skevt, och ett spel på USA plockas.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td