Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-18, 12:52   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-05-19 16:00 Lunds BK - Oskarshamns AIK (Division 1 Sodra)


2018-05-19 16:00Division 1 SodraLunds BK vs Oskarshamns AIK +0 FT 8 2.200
Bet365
Lunds BK +0 (dnb) - Oskarhamns AIK @ 2.20 (Bet365), insats 8 units (ca 4%)

I min bok är det här en match som är 50/50 även om Lund är nykomlingar och Oskarshamn tog en fin sjätteplats förra säsongen i division 1. Jag lägger spelet som "dnb" men har bokfört det som +0 asian handicap vilket är detsamma rent konkret.

Lund på hemmaplan i division 2 där de susade genom och kvalade upp spelade hemma i seriespelet 10-2-1 (25-11) medan Oskarshamn en division högre på bortaplan enbart fick ihop 2-4-7 (12-25) på bortaplan. Jag tycker vi ska ta med oss de här siffrorna även om det är en ny säsong nu och förutsättningarna så klart är lite annorlunda.

Den här säsongen har dock inget av lagen haft en speciellt tuff inledning utan det har mest varit "bottenskräpet" som avklarats och det kan ju förklara varför Lund samlat ihop elva poäng medan Oskarshamn fått ihop två poäng mer. Bägge lagen har mött Tvååker som ligger femma och Lund fick med sig 0-0 från sin bortamatch medan Oskarshamn hade hemmamatch och förlorade med 2-3. Nu säger det så klart inte allt om hur den här matchen ska sluta men en liten hint är det allt och det ska ändå vägas in om än försiktigt.

Lund är enda laget som hittills stångats mot ett topp 3 lag och då blev det förlust hemma i premiären mot Torns med 2-1. Tyckte vi att Oskarshamn gjorde det dåligt förra säsongen på bortaplan ska vi komma ihåg att hittills på tre matcher har de 2-1-0 (5-2) men då ska vi säga att motståndet varit Grebbestad (14e plats med fyra poäng), Åtvidaberg (15e plats med två poäng) samt Kristianstad (10e plats med sju poäng) och det är mot de sistnämnda det slutade oavgjort.

Lund vann senast med hela 6-3 hemma mot bottenlaget Åtvidaberg och jag hoppas det gett lite momentum för "de gula" att kunna fortsätta ta en ny seger. I min bok är det här en 50/50 match och allt över 2.00 på Lunds BK i dnb eller +0 ska så klart spelas.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 16:59   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det går ju inte att låta bli att skratta vilken form jag befinner mig i. Hemmalaget gör självklart fyra mål men kan de vinna med det? Nope! Men oavgjort måste det väl bli om man nu gör fyra mål på hemmaplan åtminstone! Nej, inte det heller för de började spela fotboll först när de gett Oskarshamn ett handicap på 0-4 efter en timmes spel. Så på sista halvtimmen vinner de matchen med 4-1 åtminstone! Men så här är det när allt går helsnett oavsett vad jag gör!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td