Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-19, 19:34   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-05-20 02:35 Parlay - Over + Over (NBA)


2018-05-20 02:35NBAParlay vs Over + Over 1 FT 8 2.030
Bet365
Spel Nr1:

Cavaliers - Celtics = OVER 198.5 pts @ 1.40
Warriors - Rockets = OVER 218 pts @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365 (flervalsbonus inräknad i oddset)

Insats: 8 Units


Motivering:


Dessa serierna byter nu hemmalag efter dom 2 inledande matcherna och lagen har fått några dagar vila inför dessa games 3. Jag väljer ännu igen att spela överspelet i serierna, totalt har 3 av 4 matcher så här långt gått över dom nerköpta linorna som vi använder här.

Cavaliers offensiv fungerade inte alls i dom inledande 2 matcherna och man var långt ifrån spelet man visade upp mot Raptors i senaste rundan där man snittade 118.5 poäng per match i 4 raka segrar mot seriesegraren och förstaseedade Toronto. Nu mot Celtics har man inte alls kommit igång och fokus under dom senaste dagarnas ledighet har givetvis varit att få igång offensiven för det håller sällan att inte nå 100 poäng om man ska vinna matcher i NBA.

Celtics fortsatte spela stabilt trots sina tunga skador och man gjorde 107 samt 108 poäng i dom inledande 2 matcherna.

Jag tror inte Cavaliers har så mycket att sätta emot defensivt men den klara saken som man enkelt kan förbättra är ju offensiven eftersom man normalt gör 100+ poäng i majoriteten av matcherna. Hemmaplan bör ingjuta energi hos Cavaliers och Celtics kan spela med allt att vinna med en 2-0 ledning i ryggen.

Jag tror vi kommer kliva över totalen utan problem när Cavaliers hittar sin offensiv och gör 100+ vilket Celtics också har goda chanser att göra.


---------------------------------------------------------

Rockets och Warriors är ligans två bästa offensiva lag och båda dom inledande matcherna i serien har gått över grundlinan och klart över en nerköpt lina likt denna.

Finns egentligen ingenting som tyder på att serien ska få någon annat stuk nu när ligans dominant senaste åren Warriors ska spela inför sin hemmapublik som är vana med att laget sätter 110-120 poäng på löpande band.

Rockets har offensiv kapacitet i paritet med Warriors och kommer också dom sätta upp mycket poäng vilket gör att jag tror att totalen klaras utan större problem även denna gången!


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td