Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-24, 11:01   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-05-26 16:00 Carat Williams - Plats (V75-7)


2018-05-26 16:00V75-7Carat Williams vs Plats 1 ANNAT 7 1.700
Unibet
V75-7, även Harper Hanovers lopp, sveriges största lopp över lång distans.

Från 40 meter tillägg hittar vi en riktig världsartist i den franska hästen carat Williams, en häst som hela tiden mitt den franska eliten i de stora loppen. Nu vänder man mot Sverige med denna häst för att plocka hem Harpers.

Ett mkt fint lopp med många fina hästar, inte alltid lätt att plocka dessa meter på snabb bana men i år tror jag vi kommer få se ett Harpers med många positionsväxlingar vilket gör att hästarna på tillägg bör kunna sitta ganska bra på det trots sitt tillägg från start.

Det råder en helt annan hårdhet i hästarna från tillägg, över sista långsidan tror jag mitt drag ska ha bra chans att svepa fram mot täten, om det sedan räcker till seger är jag inte säker på men en plats ska den helt klart kunna ta.

Inget jätteodds, men mkt fin chans enligt mej och jag testar ett maxspel på 7 units och hoppas körsven david thomain inte förivrar sej när han är på svensk marknaden.

Lycka till!

Spela på Unibet och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td